10 تیترداغ دنیای آی تی از دپرس شدن مدیر تسلا موتورز تا استخدام افکت ساز هالیوودی در اسنپ چت

باهم مروری بر مهمترین اخبار فناوری اطلاعات جهان در روز شنبه 19 تیر 1395 می‌کنیم:

خبرآنلاین:

شماره 1 - گوگل کمپانی فرانسوی Moodstocks را خرید. استارتاپ مذکور در کار شناسایی اشیاء با استفاده از هوش مصنوعی است.

شماره 2 - موشک نسل جدید سویوز روسیه 3 فضانورد را از قزاقستان به فضا فرستاد. این موشک باعث حسادت رقبا به فناوری فوق پیشرفته روسیه شده است.

شماره 3 - ویژگی جدید در اپلیکیشن اسنپ چت شمار را قادر به ذخیره داستان‌های تصویری به شکل و شمایل جدید می‌سازد تا در آینده خاطره انگیز شود.

شماره 4 - آمازون می‌گوید میزان فروشش در انگلیس بعد از برگزیت تحت تأثیر قرار نگرفته است.

شماره 5 - انتشار مقاله‌ای در Fortune علیه سیستم خودران ماشین‌های تسلا موتورز باعث ناراحتی «الان ماسک» مؤسس و مدیر تسلا شده است.

شماره 6 - خبر شگفت انگیز درباره سرویس موسیقی آمازون اینکه دومین رتبه سرویس محبوب پرداخت موسیقی در آمریکا را از آنِ خودکرده است. کاربران زیادی به‌سوی سرویس آبونه موسیقی آمازون سوق پیداکرده‌اند.

شماره 7 - برادکستینگ رخدادهای ورزشی با توئیتر سیاست جدید مدیران این کمپانی است که با مسابقات تنیس ویمبلدون وارد فاز تازه‌ای از خدمات‌دهی به کاربران شده است.

شماره 8 - آمازون قصد افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی کتاب در نیویورک را دارد. این فروشگاه در هودسون یاردز بین سال‌های 2018 و 2019 ساخته و افتتاح خواهد شد.

شماره 9 - کمپانی دلیوری غذا، Deliveroo با مشارکت شرکت تبلیغاتی The Social Chian در منچستر کمپین تبلیغاتی خود روی توئیتر را آغاز کرد.

شماره 10 - کمپانی اسنپ چت، رافائل دیکریوتر، از معروف‌ترین افکت سازان هالیوودی را برای محصولات «واقعیت افزوده»/Augmented reality خود استخدام کرد. رافائل عضو جدید کمپانی مستقر در ونیز به نام Concept and Augmented Reality Designer شده است.

( عکس خبر متعلق به پوستر کمپانی فرانسوی Moodstocks است.)

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =