ایستگاه دوچرخه سواری در شورابیل راه اندازی شد

شهردار اردبیل به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ضمن بازدید از طرح تحول و توسعه شورابیل در یک مراسم نمادین جهت ترویج طرح سلامت ،اقدام به دوچرخه سواری دور شورابیل کردند.

در مراسمی که به صورت نمادین در جریان آغاز طرح تحول و توسعه شورابیل برگزار شد، حمید لطف‌ اللهیان شهردار اردبیل به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در شورابیل برای ترویج طرح سلامت عمومی اقدام به دوچرخه‌سواری دور دریاچه شورابیل کردند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه طرح تحول و توسعه شورابیل با محوریت بخش‌های گردشگری، ورزشی و تفریحی در حال انجام است، اظهار کرد: پروژه‌های متعدد در شورابیل در حال انجام است به طوریکه از آغاز فصل کاری تاکنون بخش عظیمی از پروژه‌های توسعه‌ای شورابیل راه‌اندازی شده و هموطنان می‌توانند از مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، بازی‌های تفریحی آبی و... به خوبی استفاده کنند.

حمید لطف‌اللهیان همچنین در جریان بازدید از طرح‌های توسعه‌ای عمران و آبادانی شهر اردبیل تصریح کرد: به منظور ساماندهی محورهای تردد در سطح شهر با رویکرد ارتقا فرهنگ ایمنی و ترافیک، عملیات خط‌کشی ترافیکی در معابر اصلی و فرعی سطح شهر انجام می‌گیرد.

وی گفت: عملیات مرمت و اجرای خط‌کشی‌های محوری با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و با استفاده از رنگ‌های ترافیکی سرد و گرم با ماندگاری 9 تا 18 ماهه در حال اجراست.

شهردار اردبیل افزود: خط‌کشی‌ها با رنگ گرم به طول 10 کیلومتر و با ضخامت یک‌هزار و 500 میکرون و با رنگ سرد به طول 300 کیلومتر و ضخامت 350 میکرون در اکثر معابر شهر انجام شده است.

لطف‌اللهیان بیان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 600 میلیون ریال تأمین شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =