"مهندس هوشنگ بازوند" استاندار لرستان و جمعی از معاونین با حضور در جمع مدیران . معاونین بهزیستی لرستان در خصوص رفع مشکلات و تنگناهای این اداره کل قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان به ریاست " مهندس هوشنگ بازوند" استاندار لرستان "سید سعید شاهرخی" معاونت سیاسی امنیتی " مهندس محمد اصلانی " معاون امور عمرانی و " علی هادی چگنی" معاونت برنامه ریزی استاندار و با حضور مدیرکل بهزیستی و اعضای شورای معاونین بهزیستی لرستان در ستاد این اداره کل برگزار شد.

از ابتدای جلسه " اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان و معاونتهای تخصصی ضمن خوشامدگویی به استاندار , معاونین استاندار به ارائه گزارش فعالیتهای صورت گرفته در سال 95 و سه ماه اول 95 پرداختند و در ادامه مطالبات و نیازمندیهای خود را عنوان کردند.

استاندار لرستان نیز ضمن تشکر از ارائه گزارش مدیرکل و معاونین بهزیستی , این سازمان را سازمانی پویا و شکوفا برشمرد و گفت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب رسیدگی به محرومین بوده است و از روزی که حضرت امام (ره) در سال 57 مباحث و اصول انقلاب را مطرح کرد یکی از اصول , رسیدگی به محرومین و فقرا بوده که خوشبختانه مقام معظم رهبری همین خط مشی را دارند.

مهندس بازوند یکی از سیاستهای کلی نظام ,ابلاغی مقام معظم رهبری به سران سه قوه را رسیدگی به محرومین بعنوان جزء لاینفک سیاستهای کلی نظام بر شمرد بنابراین تکلیف ما روشن است که باید کمک و مساعدت ویژه ای داشته باشیم.

وی گفت : بخاطر پیشگیری از آسیب های اجتماعی ,بحث توانمندسازی را در دستور کار قرار داده ایم و طبیعتاً برای توانمندسازی نیاز به ابزار و لوازمی هست که ما به عنوان دولت باید کمک کنیم اگرچه انصافاً دولت و نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه ای به توانمندسازی داشته و بعد از انقلاب بنیاد مسکن , بهزیستی و... وقت خود را صرف خدمتگزاری به اقشار ضعیف کرده اند و ما نسبت به سایر کشورها وضعیت خیلی بهتری داریم.

استاندار لرستان افزود دولت به تنهایی قادر به ساخت و توسعه همه امور نیست بنابراین مردم و بخش خصوصی باید پای کار بیایند , و این 650 ,NGO تحت نظارت بهزیستی ظرفیت بزرگی است که لازمه آن پویایی و هماهنگی است و گفت NGO خوب است که مشکلات جامعه را حل کند.

بازوند در خصوص موافقت تامین مبلغ 10 میلیارد ریال از محل صندوق کارآفرینی امید با بهره 4 درصد جهت جامعه هدف بهزیستی قول مساعد داد و افزود در جلسات شورای برنامه ریزی , مناسب سازی و ... مواردی که نیازمند رفع مشکلات مرتبط با بهزیستی باشد مصوب خواهیم کرد.

در پایان معاونین استاندار نیز ضمن تقدیر از همکاری های بهزیستی با استانداری لرستان در خصوص رفع موانع و مشکلات مرتبط با بهزیستی قول مساعد دادند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =