رسانه ها، همدلی و هم آوایی در جامعه را تقویت کنند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انجام امور مردم و مشکلات استان و شهرستان تاکید ما بر اصل وحدت و همدلی است و رسانه ها نیز باید در راس خبرهای خود همواره همدلی و هم آوایی را مد نظر قرار دهند ضمن اینکه اگر مشکلی وجود داشت نباید کوتاهی نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از نهاوند ؛ حسن بهرام نیا، نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی که در شورای اداری شهرستان نهاوند سخن می گفت با تاکید بر اینکه رقابتهای انتخاباتی مربوط به پیش از انتخابات است و الان تمام شده است افزود: تا قبل از انتخابات نگاههای سیاسی متفاوت و شخصی وجود داشت اما در حال حاضر باید شرایط برای کار کردن فراهم شود .

وی تصریح کرد: آنچه که امروز باید برای همه ما مهم باشد این است که با همیاری دست در دست هم قرار دهیم و کار و مشکلات مردم و عقب ماندگیهای شهرستان را جبران کنیم .

بهرام نیا، افزود: مردم از عملکرد مسئولان ارزیابی خوبی دارند و میدانند چه کسی کار می کند و چه کسی سیاسی کاری می کند لذا اگر کار نکنیم کسی دیگر را جایگزین ما می کنند.

نماینده مردم نهاوند، با اعلام این مطلب که ما در شهرستان مشکلی نداریم و می خواهیم کار کنیم یادآور شد: من هر چه بود کنار گذاشتم و از امروز همه باید کار کنند لذا اگر کسی نمی تواند خودش را همراه کند قبل از اینکه مردم او را کنار بگذارند خودش کنار بکشد و برود .

دبیر مجمع نمایندگان استان در ادامه با اشاره به وضعیت سیاسی جهان و وقایع اخیر در کشورهای مختلف گفت: امروز وضعیت جهان وضعیت آشفته ای است و ما شاهد هستیم که در کشورهای مختلف اتفاق های مهمی رخ می دهد که ما نباید کاری کنیم که این وضعیت را ناخواسته تشدید نمائیم.

وی تاکید کرد: این تحول ها و وقایع دارای یک پیام هستند و آن این است که مردم از نظام سلطه و وضعیت کنونی حاکم بر جهان خسته شده اند و بدنبال آن هستند که زیر پرچم کسی قرار گیرند که ندای آزادی سر می دهد و امروز این پرچم آزادی در دستان جمهوری اسلامی قرار دارد.

بهرام نیا گفت: دشمن بدنبال آن بود تا به نقش آفرینی عربستان خاورمیانه جدید را بوجود آورد اما شکست خورد لذا باید قدر نعمت جمهوری اسلامی که امنیت را برای ما به ارمغان آورده بدانیم .

نماینده نهاوند به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کشور ما در رکود به سر می برد که بخشی از آن حاصل تحریمها و بخشی دیگر نیز حاصل بی برنامگی است.

بهرام نیا در ادامه ارتقاء جایگاه استان و شهرستان را از برنامه های نمایندگان استان عنوان نمود و افزود: هدف ما در مرحله اول ارتقاء جایگاه استان و در مرحله بعد ارتقاء شهرستان در زمینه های مختلف است که در این زمنیه باید با بهره گیری از پتانسیلهای آن بسترهای توسعه را فراهم سازیم .

وی گفت : شهرستان نهاوند در مقام مقایسه با سایر شهرستانها باوجود داشتن ظرفیتهای خیلی خوب از جایگاه خوبی برخوردار نمی باشد و ما بنا داریم که با همدلی مسئولان و ساز و کارهای مردمسالاری و مجلس این وضعیت را تغییر دهیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با یاد آوری یکی از مشکلات کشاورزان شهرستان در زمینه پرداخت نشدن به موقع پول محصولات کشاورزی گفت: کشاورزان محصولی را که به زحمت تولید و برداشت می کنند به دولت می دهند و پس از ماهها باید رفت و آمد کنند که پولشان پرداخت شود که در این زمینه مصداق آن در رابطه با چغندر کاران است که هنوز پول سال گذشته به آنان پرداخت نشده است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =