ایرنا نوشت:وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: برنامه موشکی ایران به آمریکا و هیچ کشور دیگری ارتباط ندارد و هیچ کشوری اجازه ندارد برای برنامه موشکی جمهوری اسلامی تصمیم گیری کند.

سردار حسین دهقان در سفر یک روزه به همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: بحث برجام و قطعنامه 2231 امروز مبنای اقدامات ظاهری برخی کشورها قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در آنجا هیچ تعهدی و هیچ پذیرشی حتی مشروط اعلام نشده که مبنای آن توقف برنامه دفاعی ایران باشد.

وی اظهار کرد: بنابراین بحث موشکی ایران بهانه جویی هایی است که آنها انجام می دهند که هدفشان تبلیغ در حوزه داخلی با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: همچنین بهانه جویی های این کشورها پاسخی به خواسته دولت های مرتجع عرب به سرکردگی عربستان و رژیم صهیونیستی است.

سردار دهقان با بیان اینکه کشورهای مختلف در طول زمان تجربه کردند که ملت ایران هر آنچه که منافع اش اقتضا کند آنرا عمل می کند و بابت آن هم هزینه های لازم را متحمل می شود، گفت: در تمامی دنیا این را می دانند و تجربه کرده اند که طرف پیروز همواره ملت ایران بوده است.

وی بیان کرد: نظام اسلامی تعیین کننده امنیت و منافع ملی است و در زمینه نحوه دفاع از امنیت ملی نظام تصمیم می گیرد لذا آنچه اقتضا کند متناسب با تهدید متحمل تهیه کرده و محدودیت نیز قائل نیستیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =