عفراتی: روسای هیئات ورزشی برای مدیریت خود برنامه داشته باشند/ با هیچ مدیر ورزشی تعارف ندارم

امیر عفراتی در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواربم فردی انتخاب شود که به نفع جامعه فوتبال البرز کار کند.

به گزارش خبر آنلاین البرز عفراتی با بیان اینکه تعویق ۲۰ روزه انتخابات به سبب شناخت دقیق کاندیدا بوده است، افزود: هیئت فوتبال استان با مشکل مالی مواجه است که با آمدن محمد محمودی امیدواریم این مسائل حل شود.
مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خاطر نشان کرد: باید به فردی رای داد که برای ورزش از جمله فوتبال استان مثمر ثمر باشد و فرقی ندارد که چه کسی انتخاب می شود.
وی با بیان اینکه از تمامی رؤسای ورزشی استان برای هدایت مجوعه خود برنامه می خواهم گفت: با هیچ مدیری در مجموعه ورزشی استان تعارف ندارم و و اگر کاستی صورت بگیرد بر خورد لازم صورت گیرد و همان گونه که در این مدت فعالیت خود در استان البرز این را نشان داده ام.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز خاستار توجه هرچه بیشتر رئیس فدراسیون فوتبال به فوتبال استان البرز شد و گفت: امیدواریم رئیس فدراسیون فوتبال در بخش حمایت از داوران البرزی و برگزاری کلاس های آموزشی گام های موثری بردارد.
عفراتی در خاتمه با تاکید بر اینکه امید است با انتخاب فردی توانا نسبت به توسعه و بهبود فوتبال استان قدم برداشت، تصریح کرد: باید با همکاری رئیس جدید هیئت و مدیران فوتبال درصدد رفع مشکلات موجود اعم از مسائل مالی هیئت فوتبال بر آییم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =