معاون سیاسی وزیر کشور در ارومیه به خبرنگاران گفت: با توجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با ماه رمضان و برای برگزاری زودهنگام آن 2 تاریخ پیشنهاد شده و منتظر تصمیمات نهایی است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تغییر فرمانداران و استانداران همواره در تمامی دولت های وجود داشته ولی در دولت کنونی بسیار محدود بوده است.
وی در پاسخ به سوالی در مورد ضعف سایت های ارگان های دولتی افزود:  روابط عمومی ها باید با تلاش خود، سایت ها را فعال کنند و اطلاع رسانی مناسبی از این طریق به مردم داشته باشند.
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: دولت در ابتدای حضور دو شرط اجرای برنامه های دولت و داشتن کارآمدی لازم را برای مدیران داشت .
مقیمی در پاسخ به سوالی در مورد تشکیل خانه احزاب گفت: خانه احزاب در بعضی استان ها من جمله خراسان رضوی فعال شده و آمادگی ایجاد خانه احزاب در استان های دیگر را نیز دارد.
وی در مورد انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری افزود: با توجه به همزمانی انتخابات با ماه رمضان، دو تاریخ را برای انتخابات پیشنهاد داده ایم و منتظر نظر نهایی هستیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در مورد هجمه ها علیه دولت تصریح کرد: خوشبختانه هجمه ها در روحیه مردم اثرگذار نیست و مردم همچنان از دولت حمایت می کنند زیرا رویکرد دولت رویکرد خود مردم است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =