۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریقی در یک انبار نگهداری از غلات و حبوبات در محدوده بازار خبر داد و گفت: علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است.

سیدجلال ملکی گفت: در ساعت ۱۲:۵۵ امروز حادثه حریق در یک انبار نگهداری از غلات و حبوبات به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به نوع گزارش و محل حادثه که در محدوده بازار تهران واقع شده بود، ستاد فرماندهی بلافاصله ۵ ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در خیابان مولوی، کوچه مرغی‌ها واقع شده بود، گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی مشخص شد که حریق در یک انبار سه طبقه نگهداری از حبوبات و غلات رخ داده و کانون آتش طبقه سوم این ساختمان است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که سقف طبقه سوم این ساختمان تخریب شده و آتش به طبقات پایینی نیز سرایت کرده بود، گفت: همچنین در مجاورت این انبار نیز انبارهای دیگر قرار گرفته بود که امکان سرایت شعله‌های آتش به آنها نیز وجود داشت.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آتش در این محدوده اطفا شده است، گفت: دود زیادی از این حریق برخاسته بود، به طوری که تا شعاع چند کیلومتری از کانون حریق قابل مشاهده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه خسارات ناشی از این حریق بسیار بالا بود، گفت: البته این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

علت حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =