تسنیم نوشت:سرمربی تیم فوتبال شاهین پارس جنوبی اعلام کرد که هدف این تیم صعود به لیگ برتر است و باید برای این هدف تلاش کنند.

مهدی تارتار، پس از تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل پرسپولیس در دیداری دوستانه گفت: از داوری می‌توانم در بازی دوستانه گلایه کنم. داور دوست خوب من است و در بازی‌های دوستانه وقتی بازی گره می‌خورد در مسابقات دوستانه بازی را برای من درمی‌آورد. در این مسابقه هم خوب بازی را برای پرسپولیس درآورد تا آنها روحیه بگیرند.

وی افزود: تیم من تازه 4،5 روز است که تشکیل شده و به این نوع بازی‌ها نیاز داریم تا هم شناخت بهتری از بازیکنان‌مان داشته باشیم و هم کم‌کم هماهنگی‌مان بهتر شود. بازیکنانم در این بازی هم نمایش خوبی داشتند و البته باید بگویم که این هم تیم اصلی پرسپولیس نبود. همین بازیکنان که روی نیمکت پرسپولیس هم می‌نشینند، بازیکنان قابل احترامی هستند، اما تیم اصلی آنها به مراتب قدرت بیشتری دارد.

سرمربی شاهین پارس جنوبی با بیان اینکه قراردادش با این تیم تا پایان فصل است و اینکه با توجه به تغییر سه مربی در این تیم آیا از آینده‌اش نگرانی ندارد، خاطرنشان کرد: من کاری به این مسائل ندارم، فقط از کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. اکنون ما باید خودمان را آماده کنیم که دو هفته دیگر مسابقات آغاز می‌شود تا بتوانیم با قدرت کارمان را پیش ببریم.

تارتار در خصوص این موضوع که 4،5 بازیکن تیمش را کنار گذاشته و در این باره چه توضیحی دارد، گفت: فوتبال حرفه‌ای همین است و سلیقه‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. ما در این زمانی که داشتیم، سعی کردیم بازیکنان را با سلیقه خودمان انتخاب کنیم. از بازیکنانی هم که کنار ما نیستند و قبلاً در این تیم بودند، تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش این توانایی را دارد که به لیگ برتر صعود کند، اظهار داشت: نمی‌توان قطعی صحبت کرد، اما هدف ما این است. اگر بعد از 8 سال مربیگری در لیگ برتر و لیگ دسته اول به این تیم آمده‌ام، باید از تجربه‌ام استفاده کرده و تیم را مدعی کنم. تلاش‌مان را خواهیم کرد و باید ببینیم چه خواهد شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =