ایلنا نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به لزوم ایجاد تعامل هر چه بیشتر میان دولت و مجلس، فضای حاکم بر مجلس دهم را فضایی استوار بر عقلانیت و اعتدال دانست.

مهرداد لاهوتی با تاکید بر اهمیت ایجاد تعامل میان مجلس و دولت، اعلام کرد: مجلس و دولت برای پیشبرد اهداف خود نیاز به همکاری و تعامل دارند و خوشبختانه مجلس دهم به دلیل حضور نیروهای اعتدالی، می‌تواند در این راستا بیش از گذشته همکاری کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به برگزاری آخرین نشست مشترک نمایندگان مجلس و اعضای کابینه دولت که حدود یک ماه پیش و به میزبانی دولت برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه‌هایی همچون نشست اخیر که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار شد، بسیار ضروری است و باوجود این‌که برخی سعی می‌کنند این جلسه‌ها را زیرسوال ببرند، واقعیت این است که برگزاری این جلسه‌ها نه‌تنها ایرادی ندارد، بلکه در راستای حل مشکلات مردم راهگشا است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: جلسه‌هایی همچون نشست اخیر که به میزبانی دولت انجام شد، پیش از این نیز سابقه داشته و اگر بتوانیم با تعامل بیشتر با دولت، به برگزاری این جلسه‌ها نظم بدهیم و این نشست‌ها را هدفمندتر کنیم، قطعاً خروجی آن به نفع مردم خواهد بود.

لاهوتی در پایان خاطرنشان کرد: فضای حاکم بر مجلس دهم، فضایی استوار بر عقلانیت و اعتدال است و همین دوری از افراط و تفریط می‌تواند نویدبخش حل مشکلات کشور باشد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =