نصر نوشت: درحالیکه کلانشهر تبریز یکی از امن ترین و کم جرم ترین شهرهای کشور به شمار می آید، دوشنبه شب گذشته به دنبال در گیری بین اراذل و اوباش در خیابان بهار، یکی از آنان با شلیک گلوله ماموران کشته شد.

بر اساس اعلام شاهدان محلی حوالی ساعت 10 دوشنبه شب گذشته به دنبال در گیری تعدادی از اراذل اوباش این منطقه و تهدید و ارعاب اهالی، یکی از آنان که قصد حمله به سوی یکی از اهالی با سلاح سرد را داشت با دخالت پلیس کشته شد.

این گزارش حاکی است پس از این حادثه تعدادی از مصدومان نیز به بیمارستان شهید محلاتی تبریز منتقل شدند.

در همین حال، معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به انتشار خبر کشته شدن یکی از اراذل و اوباش تبریز گفت: این پرونده در دست بررسی است.

سرهنگ علی اسمعیل پور ضمن تشریح این پرونده اظهار داشت: شب گذشته دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار تبریز در حالت غیر عادی و با عربده کشی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم یکی از محلات تبریز شده و با قمه به حاضران در این محل حمله می کردند.

وی در ادامه خاطر نشان شد: ماموران نیروی انتظامی پس از حضور در سر صحنه و مشاهده این افراد که سر و صورت خونی نیز داشتند، با شلیک تیر هوایی آنها را به آرامش دعوت می کنند که در مقابل یکی از این دو نفر با قمه به سمت یکی از ماموران حمله ور می شود و همین امر مامور نیروی انتظامی را مجبور به شلیک به سمت وی می کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: پس از این اتفاق، فرد مجروح به بیمارستان منتقل و در آنجا فوت می کند که پزشکی قانونی با توجه به احتمال درگیری های قبلی این فرد با دیگر اراذل و اوباش در حال بررسی پرونده کشته شدن وی بوده و علت تامه مرگ را پس از انجام این بررسی ها اعلام خواهد کرد.

اسمعیل پور در پایان خاطر نشان شد: پرونده قضائی نیز در این خصوص تشکیل شده و موضوع از طریق نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در دست بررسی است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =