مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از ۲۲ روز به ۳۰ روز در سال افزایش پیدا می کند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" لطفا وضعیت سربازهای دارای تحصیلات عالی و متاهل رو پیگیری کنید. با تشکر"
در این باره سردار موسی کمالی گفت: همان گونه که قبلا هم اعلام شد تسهیلات خاصی برای سربازان متاهل در نظر گرفته شده است و به ازای هر فرزند، سه ماه از خدمت دوره ضرورت کارکنان وظیفه متاهل کاهش پیدا می کند.
او ادامه داد: مشمولانی که تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۵ مرتکب غیبت شده اند نیز در شمول این مصوبه قرار می گیرند و می توانند برای اعزام به خدمت سربازی و برخورداری از این تسهیلات اقدام کنند.
او با بیان اینکه کارکنان وظیفه متاهل باید در شهر محل سکونت همسر به کارگیری شوند گفت: مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از ۲۲ روز به ۳۰ روز در سال افزایش پیدا می کند و کارکنان وظیفه متاهل باید هفته ای سه روز بعد از ساعت کاری از پادگان ها مرخص، تا ساعت بیشتری را در کنار خانواده سپری کنند.
سردارکمالی تاکید کرد: این مصوبه مشمول تمام سربازان متاهل می شود و به تحصیلات ارتباطی ندارد.

46232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    18 1
    ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااای از این مسیولین ما.این بخشنامه ابلاغ شده به پادگانم بخشنامه رو میزارم جلوشون میگم متاهلم انتقالم بدید بازم نمیدن.بابا خسته شدیم از این همه بی قانونی.قانون میزارید در جهت حمایت از متاهل ها چرا اجراش نمیکنید چرا سرباز بیچاره رو هوایی میکنید و امیدوار که میتونه بره شهر خودش بالا سر زن و بچش ولی موقع عمل که میشه همه از زیرش در میرن.وااااای خدا سردار کمالی کجایی ببینی که گفته هاتون فقط روی کاغذ اجرا میشه و زیر دستاتون بهش توجهی ندارن.ای وای از این بدبختیای سربازای همیشه مظلوم کجایید شماهایی که قانون فقط تصویب میکنید و هیچ نظارتی نمیکنید که ایا اجرا میشه یا نه