این روزها تلاشی بسیار از سوی هواداران پرسپولیس و اسطوره این تیم برای بازگرداندن رامین رضاییان به پرسپولیس صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدافع فصل پیشین پرسپولیسی ها که در فصل نقل و انتقالات به همراه مهدی طارمی از تیم ریزه اسپور ترکیه سردرآورده بود، حالا به خاطر این اتفاق حسابی ناراحت است و همه تلاشش را برای بازگشت به پرسپولیس انجام می دهد. او در گفت و گویی با شماره امروز روزنامه پیروزی از رفتنش به ترکیه به عنوان یک اشتباه یاد کرده اما گفته نباید به خاطر این اشتباه اعدامش کنند. 

اما به گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشگاه جای خالی برای این بازیکن ندارد و حتما باید یک بازیکن از لیست پرسپولیس خالی شود تا رضاییان بتواند به باشگاه سابقش برگردد. از طرفی پرسپولیسی ها که از  بازیکنان خارجی ای که در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته اند خیلی راضی نیستند، این روزها در تلاشند قرارداد گولچ را فسخ کنند.

باشگاه پرسپولیس از طرفی در تلاش است این بار یک قرارداد سه ساله بدون قید و شرط با این بازیکن ببندد که رامین تا به امروز به این قرارداد راضی نشده است. اما شاید اگر کار به روزهای پایانی نقل و انتقالات بکشد و تا آن روزها هنوز رامین رضاییان با تیمی قرارداد نبسته باشد مجبور شود زیر بار چنین قراردادی هم برود.

رامین رضاییان سال قبل و پیش از این که به باشگاه ترکیه ای بپیوندد حسابی از علی کریمی مایه می گذاشت اما وقتی از تیم رفت کریمی به خاطر رفتنش با او قهر کرد. این روزها اما با ابراز پشیمانی رامین از اشتباهی که انجام داده است کریمی برای او پا پیش گذاشته و تا به حال دوبار به خاطرش با برانکو صحبت کرده که برانکو و باشگاه هنوز پاسخ مثبتی به تلاش های اسطوره قرمزها برای بازگرداندن این بازیکن نداده اند. حالا و بعد از وساطت علی کریمی هواداران پرسپولیس هم خیلی دوست دارند رامین به این تیم برگردد تا یکی از دو خرید خارجی که از آنها راضی نیستند از تیم بروند. برای همین امروز در تمرین پرسپولیس و جلوی برانکو شعار انگلیسی ramin come back سر داده بودند و از این طریق از سرمربی سرخپوشان می خواستند این بازیکن را به تیم برگرداند.

 

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =