رژه روی اعصاب با کمک جواد خیابانی و پسر استاد شفیع/میلیون‌ها دلار بیت‌المال خرج این برنامه شده؟

با گذشت 30 دقیقه از صعود قهرمان تیراندازی ایران به فینال المپیک ، نتیجه بدست آمده ورزشکاران ایران را اعلام نکردند.

آریا صالحی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ ویژه برنامه ای را تجسم کنید که مجریانش جواد خیابانی و امیراقبال شفیع هستند. نشسته اند از ساعت 4 که مهمترین رخداد ورزش بانوان تاریخ ایران را گزارش کنند. مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در فاصله 10متر. مسابقه شروع شد. به پایان رسید و الهه احمدی به عنوان نفر سوم به فینال صعود کرد. جواد که یک کارشناس از فدراسیون تیراندازی در کنارش داشت ، هیچ ارتباطی با عالم بیرون نداشت. مسابقه دور مقدماتی پخش تلویزیونی نداشت و دوستان دیگر هم انگار هیچ کدام شان اصلا به خود زحمت ندادند تا نتیجه مسابقه الهه را اعلام کنند. خیابانی که همزمان اطلاعی از قوانین و ماجراهای مسابقات دوچرخه سواری جاده نداشت ، انگار فقط به این فکر می کرد ه چطور باید برنامه اش را تا یک شب اجرا کند. 15 دقیقه ای درباره فلسفه کوبرتن حرف زد و جالب اینکه خودش تاکید کرد اینها همان هایی بوده که شب قبل هم درباره اش حرف زده. 

پسر شفیع هم که انگار فقط سایت های داخلی را قبل از برنامه دیده بود و 4 خبر سوخته داد و انگار نه انگار که تیرانداز ایرانی به فینال رسیده است. این ویژه برنامه اختصاصی سیماست برای اینکه مردم مان المپیک را لحظه به لحظه از رسانه ملی ببینند.

ساعت 5:11 دقیقه بود که پسر شفیع درحالی که نیم ساعت بود رقابت تمام شده بود از این گفت که الهه احمدی نفر پنجم است و رقابت ادامه دارد! این یعنی اوج اطلاع رسانی . مهدی هاشمی تهیه کننده این برنامه که رسانه ملی برای سپردن برنامه به او ، بیش از  میلیون ها دلار از دو سال قبل پرداخته و حق پخش این بازی ها را خریده است ، می تواند برای این مدل نوین اطلاع رسانی به خود ببالد. براستی  میلیون ها دلار هزینه شده تا همه بنشینیم تا این شکل از اطلاع رسانی را از پسر آقای شفیع و استاد خیابانی ببینیم؟ خیلی سخت استکه یک خط تلگرام جلوی دست اساتید باشد؟ براستی چرا باید چنین برنامه ای مردم را جذب خود کند؟

ساعت 17:14 دقیقه بود که تازه دوستان در برنامه نتیجه دقیق را اعلام کردند. چیدی حدود 40 دقیقه تاخیر در ارائه خبرها ، درحالی که دورهمی دوستان در استودیو با هیجانی بالا ادامه داشت .

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    6 0
    پسر شفیع چه چکار میکنه توی صدا سیما؟ اومده باباش رو ببینه؟ عزیزم بابات رفت فدارسیونش
  • علی IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    3 1
    اون از گزارشگر بازی استقلال صنعت نفت این از نحوه اطلاع رسانی المپیک اینم از نحوه پخش پینگ پنگ و فوتبال پرسپولیسچقدر کج سلیقگی و تا کجا؟؟؟؟؟
  • بی نام US ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    4 0
    رسانه ملی؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی پاکروان A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    3 0
    دیشب که مسابقه نیما و نوشاد را می دیدم نمدونم از بازی حرص بخورم یا از مجری بی اطلاع آخه این نوابغ رو از کجا پیدا می کنید؟اها ببخشید از کانال رابطه
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    3 0
    بهرام کم بود اقبالشونم اومد خدا بخیر کنه.کی میشه از دست جواد و بهرام واقبال و سرهنگ راحت بشیم.اینا اجرای خودشونو می بینن آیا؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    3 0
    بهرام کم بود اقبالشونم اومد خدا بخیر کنه.کی میشه از دست جواد و بهرام واقبال و سرهنگ راحت بشیم.اینا اجرای خودشونو می بینن آیا؟؟