۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

ایسنا نوشت: سرمربی سرخپوشان بعد از برد تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد با نتیجه یک بر صفر، گفت: همانطور که انتظار داشتیم بازی سختی بود. بازیکنانم در این بازی تلاش کردند. خوشحالم که هواداران باشعور خود که امروز در ورزشگاه بودند را خوشحال کردیم. حیف شد که گل دوم را نزدیم. تا پایان این بازی تکلیف برنده روشن نبود. به عنوان مربی چیزی که برای ما مهم است، این بود که استحقاق برد را داشتیم و به آن رسیدیم.

او افزود: در اکثر دقایق بازی کنترل بازی دست ما بود و بعد از اینکه گل زدیم کمی سازمان دهی تیم‌مان بهم ریخت ولی چیزی که باعث خوشحالی من می‌شود این است که خط دفاعی ما برابر تیمی که خط حمله بسیار خوبی دارد، خوب ظاهر شد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون آنها بیش از همه مستحق برد بودند و تلاش زیادی کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره اشتباه خسوس که منجر به گل سرخ‌پوشان شد، گفت: بله گل روی اشتباه دروازه‌بان حریف بود ولی ما موقعیت‌های زیادی داشتیم. اشتباه همیشه وجود دارد و وقتی که گل را زدیم به جای اینکه بهتر شویم کمی افت کردیم. در مجموع از فرم تیممان راضی هستم چون می‌دانیم شروع رقابت‌ها همیشه سخت است. این نتایج در هفته‌های نخست عیار تیم‌ها را مشخص می‌کند. هدف ما در چهار هفته اول این بود که نتایج خوبی را بگیریم.

او در پایان اضافه کرد: بازی‌های خارج از خانه و داخل از خانه متفاوت هستند. ما چون در ابتدای فصل هستیم به دنبال شکل گرفتن تیم هستیم. افتخار می‌کنم که بازیکنان جدید ما انقدر خوب کار می‌کنند. گسترش فولاد موقعیت‌های آنچنانی نداشت و ما می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. خوشحالم که برابر تیمی پیروز شدیم که شش بازی اخیرش را نباخته بود.  

 

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =