۰ نفر
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

روزنامه خبرورزشی نوشت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد، از نتیجه مسابقه راضی بود.

مرد کروات در این رابطه گفت: افسوس می‌خورم که چرا گل دوم را نزدیم. ما پس از گلی که به ثمر رساندیم می‌توانستیم حداقل یکی دیگر هم بزنیم اما نشد.
وی ادامه داد: البته مهم برد و سه امتیاز مسابقه بود که حاصل شد. با این پیروزی تا حدودی به اهداف خود در ابتدای لیگ رسیدیم البته ما برنامه‌ای برای 4 بازی اول لیگ شانزدهم طراحی کردیم که تا به حال راضی‌کننده ظاهر شدیم.
مرد کروات با تمجید از عملکرد شاگردان خود یادآور شد: در نیمه اول شاهد یک بازی درگیرانه از سوی حریف بودیم که بازیکنان ما را عصبانی کرد البته ما هم محکم و قدرتمندانه بازی کردیم اما در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که انجام دادیم راحت‌تر به گل رسیدیم و برنده شدیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص گلی که روی اشتباه فرناندو خسوس گلر گسترش فولاد به ثمر رسید، گفت: فوتبال همین است. تا اشتباهی اتفاق نیفتد گلی رقم نمی‌خورد. همان طور که گفتم و همه شما دیدید توپ و میدان در اختیار ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم هر چند معتقدیم بازی در تبریز همیشه سخت است و گسترش فولاد هم ما را مثل همیشه اذیت کرد.
برانکو در پایان خاطرنشان کرد: این بازی تمام شد و از همین حالا باید به فکر بازی با صبای قم در استادیوم آزادی باشیم.

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =