ساکت: تیم ملی با پرواز چارتر به چین می‌رود/ لباس‌ها باید باکیفیت باشد

مدیر تیم‌های ملی می‌گوید به دنبال آن هستیم که تیم ملی فوتبال بزرگسالان از لباس استاندارد و با کیفیت مناسب بهره ببرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد رضا ساکت، مدیر تیم های ملی فوتبال درباره بازسازی زمین های کمپ تیم های ملی گفت: مهمترین پروژه پیش روی سازمان تیم های ملی در حال حاضر بحث زمین چمن کمپ است. از آنجائیکه 4 ماه زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی خاک برداری و عملیات بازسازی آن متوقف شده بود، تمرکزمان بر این است تا این پروژه مجددا فعال شود. با پیگیری های گسترده ای که صورت گرفت و با همکاری شهرداری منطقه 22 و حمایتهای دکتر مولایی و مهندس حیدری به همراه همکارانشان و همچنین سازمان عمران مناطق شهرداری تهران و حمایتهای شهرداری و شورای شهر تهران و حبیب کاشانی و سردار طلایی، این پروژه مجددا فعال شد.
مدیر تیم های ملی در ادامه گفت: زمین شماره یک تیم های ملی نیز ترمیم موقتی بر روی آن صورت گرفته و با توجه به جلسات کارشناسی، نوسازی و کشت جدید زمین چمن نیز ضروری است و در جلسه ای که با تاج و کفاشیان داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که کارهای مقدماتی برای تعمیرات چمن نیز انجام شود و بعد از آنکه چمن شماره 2 آماده شد، چمن زمین شماره یک زیر کشت برود. در زمین چمن شماره یک نیز سیستم هیتینگ را اجرا خواهیم کرد.
ساکت همچنان گفت: بحث البسه تیم های ملی یکی دیگر از مواردی است که اهمیت ویژه ای برایمان دارد. با توجه به اشکالاتی که به لباس جیوا وارد بود، این شرکت در تلاش است تا اشکالات وارد شده را برطرف کند. ضمن اینکه هیات رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال بر اینکه تیم ملی فوتبال بزرگسالان باید از لباس استاندارد و با کیفیت مناسب بهره ببرند، تاکید ویژه ای داشته و در این ارتباط به طور فشرده، چندین اقدام را عملی و اجرایی کرده ایم تا این مشکل را هرچه زودتر مرتفع کنیم.
مشاوره رییس فدراسیون در ادامه درباره پرواز چارتر و اتوبوس ویژه تیم ملی گفت: به طور جدی روی پرواز چارتر کار می کنیم و با پیگیری های جدی که دپارتمان تیم ملی داشته و اقدامات مهمی که صورت رفته، مجوز ورود هواپیمای چارتر را به چین گرفته ایم. همچنین برنامه ریزی های مختلفی را برای داشتن هواپیمای چارتر برای سفر به ازبکستان نیز داریم. با توجه به اینکه یکی از نیازمندی‌های تیم ملی اتوبوس VIP است، این امر برای کوتاه مدت به شکل مفیدی صورت گرفته است اما تا 6 ماه آینده بدون شک امکانات مد نظرمان را در اختیار تیم ملی قرار خواهیم داد.
وی در ادامه در خصوص مربیگری جواد نکونام در تیم ملی فوتبال گفت: قرار است تا از تجربیات و دانش این بازیکن در تیم ملی استفاده کنیم. چرا که وی از ظرفیت های اخلاقی، مدیریتی و فنی بهره می برد و همین امر کمک بسزایی برای تیم ملی خواهد بود. بر همین اساس در هفته جاری جلسه‌ای را با حضور تاج و نکونام برگزار می‌کنیم تا در این مورد تصمیم گیری کنیم.
رئیس سازمان تیم های ملی درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی در ایتالیا گفت: این تیم با هماهنگی های صورت گرفته قرار است تا ملی پوشان یک بازی با تیم باشگاهی و تیم منتخب یکی از لیگ ها داشته باشند که این دو دیدار در روزهای 31 مرداد ماه و 2 شهریورماه برگزار می شود. در واقع کمپ تیم های ملی در شهر کاورچینو در نزدیکی فلورانس برگزار خواهد شد.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =