روزنامه خبرورزشی نوشت: جهانیان می گوید به زودی مدیرعامل استقلال انتخاب می شود.

انتخاب رضا افتخاری به سمت سرپرست استقلال و عضو پنجم هیأت مدیره، خبری است که شهاب جهانیان به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در اختیارمان گذاشت.
* آقای جهانیان، چرا افتخاری؟
ایشان سال‌هاست در فوتبال صاحب تجربه هستند و مدیریت‌های کلان در کارنامه‌شان هست. شما وقتی می‌خواهید از اداره باشگاه بزرگی مثل استقلال صحبت کنید، باید به سراغ مردان باتجربه و استخوان‌خردکرده بروید و رضا افتخاری قطعاً یکی از آنهاست.

* کدام‌یک از سوابق ایشان بیشتر مورد تأکید شما بود؟
مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران، دبیرکل فدراسیون فوتبال، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ فوتبال و فوتسال، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون، سرپرست تیم ملی و... اینها سمت‌های کوچکی نیست و وقتی کسی آنها را داشته، یعنی آدم توانمندی است.

* ایشان سرپرست هستند یا مدیرعامل؟
سرپرست. ان‌شاءا... به زودی جلسه هیأت مدیره تشکیل می‌شود و مدیرعامل به شکل رسمی حکم می‌گیرد.

* عضو هیأت مدیره هم هست؟
بله، عضو پنجم هیأت مدیره.

* همانی که قرار بود آقای حسنی‌خو باشد؟
بله.

* پس به سلامتی دیگر این ماجرا تمام شد؟
همه هدف ما این است که بهترین شرایط و امکانات را برای باشگاه بزرگ استقلال فراهم کنیم. بعد از رفتن آقای افشارزاده نخواستیم حتی برای یک ساعت این باشگاه بلاتکلیف بماند و دیدید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این اولویت اجرا شد.

* البته هنوز در مورد آقای حسنی‌خو ابهاماتی هست.
ان‌شاءا... سر فرصت و به شکل حضوری در مورد همه این موارد صحبت می‌کنیم.

* استقلال هم که دوباره باخت!
وظیفه ما به عنوان هیأت مدیره، سیاست‌گذاری‌های کلان و تأمین منابع و مسیر است و در نهایت نظارت بر اجرای بهینه مصوبات. امور فنی در اختیار کادر فنی و سرمربی محترم است و خود ایشان هم حتماً گواهی می‌دهند که از بابت اجابت خواسته‌هایشان، مدیریت باشگاه هیچ کوتاهی‌ای نداشته و تمام آنچه اولویت خواسته‌هایشان بود را فراهم کردیم.

* شما گزینه‌های دیگری هم برای انتخاب سرپرست داشتید؟
مهم این است که جناب افتخاری انتخاب شدند و از حالا ما به طور کامل پشتیبان ایشان هستیم تا به بهترین شکل امور باشگاه جلو برود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =