حرف‌های ستاره خط حمله آرژانتین درباره بازی تاریخی با ایران

خبرورزشی نوشت: آگوئرو می گوید هیچگاه بازی با تیم ملی ایران را فراموش نمی کند.

بازی آرسنال-منچسترسیتی با کلی ستاره. شهر گوتنبرگ سوئد یکشنبه شب از این بازی میزبانی کرد.  در نهایت هم شاگردان آرسن ونگر، موفق شدند حریف خود را شکست دهند. قرار بود جواد نکونام و کارلوس کی روش میهمان های ویژه این مسابقه باشند. کی روش به خاطر بیماری پدرش نتوانست به سوئد برود و جواد نکونام هم به دلیل آماده نشدن ویزایش. در این بازی چهره های زیادی حضور داشتند، از ونگر و گواردیولا سرمربی دو تیم بگیرید تا ستاره های چون پیتر چک، تئو ولکات، رمزی، آلکسیس سانچز، زابالتا، سیلوا، استرلینگ، آگوئرو و ....
تعدادی از این چهره های تجربه بازی مقابل تیم ملی ایران را هم دارند، مثل آگوئرو و زابالتا که در جام جهانی 2014 برزیل، مقابل تیم ملی ایران قرار گرفتند و تجربه آن بازی سخت را داشتند. آلکسیس سانچز هم با تیم ملی شیلی سال گذشته به مصاف ایران رفت و در نهایت شکست خورد.
بازی آرسنال-سیتی را، یک فرد ایرانی به نام امیرسلطانی برگزار کرد که همین هفته گذشته بازی گالاتاسرای و منچستر یونایتد را هم در سوئد برگزار کرده بود. او فروردین امسال هم استقلال را به سوئد برد. به کمک او توانستیم گفت و گوی کوتاهی به سرجیو آگوئرو داشته باشیم، بازیکنی که در جام جهانی 2014 مقابل ایران بازی کرد و به خاطر آنکه نتوانست کار خاصی در زمین انجام دهند تعویض شد.
سرجیو آگوئرو وقتی با این سوال روبرو شد که بعد از گذشت نزدیک به دو سال چه خاطره ای از بازی با ایران در جام جهانی دارید و این دیدار چقدر برای شما سخت بود، پاسخ داد: «یکی از بازی هایی بود که بردش را فراموش نمی کنم، به خاطر سختی مسابقه.» او همچنین گفت: «از ایران تصویر یک تیم پرتلاش در ذهن ما باقی مانده. آن مسابقه نشان داد چیزهایی که درباره قدرت فوتبال ایران می گفتند، اشتباه بود.» آگوئرو درباره کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم جمله ای کوتاه گفت: «او مربی خوب و با دانشی است.»

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =