پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح اتوبان امام علی (ع) - خیابان جانبازان غربی به عنوان مهم‌ترین عملیات عمرانی شرق تهران که باعث کاهش ترافیک این منطقه می‌شود به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعدادی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم از ترافیک گره خورده و راهبندان در مسیرهای شرق تهران به خصوص در حوالی بزرگراه تازه تاسیس امام علی گلایه کرده اند. بخشی از این ترافیک مربوط به دستفروشان مستقر در حاشیه بزرگراه است که در گفتگو با هوشیار پارسیان، مدیرعامل شرکت مشارکتهای مردمی شهرداری تهران به آن پرداختیم و بخش دیگر، مشکل طراحی مسیرهای عبوری خودروها در شرق تهران است.
بهمن نوری، شهردار منطقه 8 تهران در این باره گفت: احداث دوربرگردان غیر همسطح تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و خیابان جانبازان یکی از مهم ترین فعالیت های عمرانی منطقه 8 محسوب می شود که اکنون با 16هزار متر مربع مساحت در وضعیت اتمام عرشه دوربرگردان و خاکبرداری زیر گذر به سمت خیابان کرمان قرار دارد.
او درباره تاثیر به ثمر رسیدن این دوربرگردان در کاهش راهبندان در شرق تهران گفت: این پروژه در حال حاضر با سرعت قابل قبول و پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال آماده سازی است که براساس زمانبندی مدیریت شهری طبق استاندارد در زمان تعیین شده تا دو ماه دیگر به بهره برداری می رسد که با راه اندازی آن حجم بسیار بالایی از بار ترافیک در این محدوده از منطقه کاهش خواهد یافت.
او گفت: با توجه به این که خروجی بزرگراه امام علی (ع) به خیابان جانبازان به عنوان گلوگاه ورودی به مرکز شهر محسوب می شود با تکمیل این پروژه عمرانی ما دیگر نه تنها شاهد ترافیک نخواهیم بود بلکه درصد قابل توجهی از تصادفات در این محدوده کاهش می یابد.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    8 1
    تو رو خدا زیر میدان ونک رو هم خالی کنین ادامه حقانی رو به همت و چمران وصل کنید روزی 1 ساعت از 16 الی 20 شب پشت چراغ قرمز هستیم. این پروژه میتونه ترافیک گاندی میدان ونک ولیعصر از توانیر تا ونک کردستان شمال همت از حقانی تا شیخ بهایی تونل رسالت از شرق به غرب رو حل کنه
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    5 0
    مشکل ترافیک منطقه 8 در میدان سبلان تقاطع صیاد و جانبازان خیلی بزرگتره واقعا کلافه کننده است.