سجاد انوشیروانی می گوید روسیه و آمریکا و ...فرقی برای آنها ندارند.وزنه برداران ایران تلاش خودشان را برای کسب بهترین نتایج می کنند.

مرتضی رضایی - خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو:سجاد انوشیروانی  و شاگردانش کار سختی دارند.همیشه بار زیادی از مدال آوری کاروان ایران در المپیک روی دوش این وزنه برداران بوده و آنها جدا از سنگینی وزنه های سرد باید این بار را هم به دوش بکشند.با این حال انوشیروانی می گوید:«مخلص مردم ایران هم هستیم.همین که دل آنها شاد شود خستگی از تن ما در می رود.»او امید زیادی دارد که هر 5 وزنه بردار ایران بتوانند در رقابت های المپیک مدال بگیرند.

آخرین شرایط وزنه برداری قبل از آغاز رقابت ها چطور است؟

ما تمام تلاش مان را در روزهای قبل کرده ایم و به شرایط که مد نظرمان بوده رسیده ایم.این روزها داریم مرور فن می کنیم و بیشتر به دنبال ریکاوری هستیم.می خواهیم با آمادگی کامل به جنگ رقبا برویم.خدا را شکر گروه دوم هم به ریو رسیده اند و تمرینات را کامل پیگیری می کنیم.از این پس سعی می کنیم بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کنیم.

خیلی ها روی مدال های وزنه برداری حساب می کنند.این کار شما را سخت نمی کند؟

من فکر می کنم همیشه در همه المپیک ها بار زیادی روی دوش وزنه برداری است.باری سنگین که بچه های ما باید به دوش بکشند.از بچه ها توقع داریم که بهترین عملکرد شان را داشته باشند.امیدوارم این المپیک،المپیک خوبی باشد و ما بتوانیم با درخشش بچه ها عناوین خوبی را کسب کنیم.فدای سر مردم باید بتوانیم دل ملت را شاد کنیم.

دوپینگ وزنه برداران روس و محرومیت آنها از المیک تا چه اندازه می تواند روی عملکرد کاروان ایران تاثیر گذار باشد؟

اصلا برای ما روسیه و آمریکا و سایر کشورها اهمیتی ندارد.بچه های ما آنقدر خوب تمرین کرده اند که آماده رقابت با هر حریفی هستند.

پیش بینی شما از مدال هایی که کاروان ایرن می گیرد چیست؟سهم وزنه برداری در این بین چند مدال است؟

ما که تلاش می کنیم مدال های زیادی بگیریم.هر چه بیشتر،بهتر.در کاروان ایران هم همیشه از کشتی و تکواندو هم توقعات زیاد بود.امیدوارم احسان حدادی هم بتواند کار بزرگی را در دوومیدانی انجام بدهد.تک تک بچه های کاروان زحمات زیادی کشیده اند.امیدوارم کاروان ایران عملکرد قابل قبولی را از خودش نشان بدهد و مثل همیشه پر بار و مقابل مردم رو سفید باشیم.

سجاد انوشیروانی پس از المپیک در تیم ملی می ماند یا نه؟

من دارم کارم را می کنم.شرایط کاری خوب باشد همکاری ام را ادامه می دهم.اگر دوستان بخواهند حتما می مانم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =