تسنیم نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: احتمالاً تا هفته آینده در دپارتمان داوری و کمیته فوتسال تغییراتی خواهیم داشت و این موضوع را در کمیته‌ای به‌صورت مشورتی مورد بحث قرار می‌دهیم.

مهدی تاج در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شب گذشته با تمام اعضای تیم ملی جلسه‌ای را در آغاز راند دوم مقدماتی جام جهانی داشتیم و خوشبختانه آغاز این اردو با شب میلاد امام رضا (ع) مصادف بود. ما آغاز اردو را با نام علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) گره زدیم و همه بازیکنان نیز روحیه خوبی داشتند و به امام رضا (ع) متوسل شدند که به نظرم روز و اتفاق بسیار خوبی برای تیم ملی بود.

در مورد کمیته فوتسال به موقع تصمیم می‌گیریم
وی درباره وضعیت فوتسال و بلاتکلیفی آن پس از حضور رضا افتخاری، رئیس کمیته در باشگاه استقلال گفت: آقای افتخاری به استقلال رفت و پس از آن یک عده نگران‌تر از ما حاضر شدند که البته این نگرانی‌ها تا حدی خوب است و ما را ترغیب می‌کند که کار را دنبال کنیم، اما اینکه برخی خیلی نگران‌تر از ما باشند را متوجه نمی‌شویم! اینکه برخی نگران‌تر از ما برای پرواز چارتر تیم ملی باشند را متوجه نمی‌شویم اما این نگرانی‌ها در حد تذکر دادن به ما بسیار خوب است. درباره فوتسال هم تصمیماتی گرفته شده و همان‌طور که در هشت سال گذشته در کارهایی که من انجام داده‌ام تعجیل و تأخیری وجود نداشته این بار هم به موقع تصمیم خواهیم گرفت.

احتمالاً تا هفته آینده در دپارتمان داوری و کمیته فوتسال تغییراتی خواهیم داشت
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: پس از حضور ما در فدراسیون عده‌ای معتقد بودند باید تغییرات سریعاً صورت بگیرد، اما ما به تدریج این کار را انجام دادیم و یکی دو تغییر هم به‌زودی خواهیم داشت. احتمالاً تا هفته آینده در دپارتمان داوری و کمیته فوتسال تغییراتی خواهیم داشت و این موضوع را در کمیته‌ای به‌صورت مشورتی مورد بحث قرار می‌دهیم. فردا هم در جلسه هیئت رئیسه این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

50 درصد تخفیف به فدراسیون فوتبال برای پرواز چارتر تیم ملی
تاج درباره نگرانی‌هایی که برای تیم ملی در آستانه دیدارهای انتخابی جام جهانی وجود دارد، گفت: موضوع پیراهن‌ها یکی از نگرانی‌ها بود که ما از این بابت نگرانی نداریم، ضمن اینکه اگر قرار بود برای سفر به چین با پرواز عادی برویم حدود 27 ساعت پرواز داشتیم که با چارتر کردن آن و بستن تفاهم‌نامه با هواپیمایی آسمان این مشکل را حل کردیم. در این ماجرا نیز از آقای اسلامیان کمک گرفتیم که در پرواز چارتر 50 درصد به فدراسیون فوتبال تخفیف دادند. خوشبختانه دیگر از این بابت نگرانی وجود ندارد. درباره پیراهن‌های تیم ملی هم اگر شرکت جیووا بتواند البسه موردنیاز ما را تأمین و دغدغه‌ها را برطرف کند با این شرکت ادامه خواهیم داد و در غیراین‌صورت برندهای دیگری را دیده‌ایم و اصلاً جای نگرانی وجود ندارد.

«در مورد البسه تیم ملی نباید نگران باشیم»، وی با بیان این جمله افزود: بحث لباس‌های تیم ملی، شرایطی دارد که این شرایط باید رعایت شود و اینکه شرایط به همین شکل بماند مدنظر ما نیست. ما مکلف و موظف به استفاده از تولید داخلی هستیم، اما به شرطی که تولید داخلی بتواند نیازهای ما را برطرف کند. در خصوص شرکت جیووا مسائلی وجود دارد که نیاز به توضیح نیست.

اینکه نگرانی‌های تیم ملی برطرف شده جای خوشحالی دارد
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه‌ای که با اعضای تیم ملی پیش از سفر به ایتالیا داشت، گفت: اوسیانو کروز مربی تیم ملی و سیدجلال حسینی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی شب گذشته صحبت‌هایی را انجام داده و از وضعیت موجود ابراز رضایت کردند. اینکه نگرانی‌های تیم ملی برطرف شده جای خوشحالی دارد و البته ما قرار و مدارهایی نیز داریم و مأموریتی در تیم ملی داشتیم که آن را انجام دادیم و یکی از آن مسائل هم بحث سربازها بود. در این زمینه از سردار محبیان نیز کمک گرفتیم و باید تشکری هم از سرداران کمالی، باران‌چشمه، زاده‌کمند و باقری داشته باشم که در این زمینه کمک کرده و اهمیت تیم ملی را بسیار بالا دانستند. این همکاری‌ها قطعاً به سود تیم ملی است.

وی با اشاره به حضور سروش رفیعی در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: رفیعی اکنون همراه تیم ملی به ایتالیا سفر کرده است. او در این مدت خیلی دوست داشت که به تیم ملی کمک کند و اکنون در اردوی این تیم حضور دارد. خوشبختانه مشکل بازیکنان سرباز حل شده و انتخاب آنها نیز به عهده سرمربی تیم ملی است.

واکنش تاج به شایعه بخشیده نشدن بازیکنان سرباز
تاج در واکنش به سوال عجیبی از سوی یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سردار صدرالسادات که حل شدن مشکل بازیکنان سرباز را برای همراهی تیم ملی تکذیب کرده است، گفت: این موضوع را از کجا آورده‌اید؟! من متوجه چنین مسائلی نمی‌شوم، چرا که اکنون سروش رفیعی به‌عنوان یکی از بازیکنان سرباز که مشکلش حل شده همراه تیم ملی به ایتالیا رفته است! متوجه نمی‌شوم که چنین شایعاتی از کجا می‌آید. اکنون تمام مشکلات تیم ملی از جمله مشکل بازیکنان سرباز، قرارداد کادرفنی، پرواز چارتر و... حل شده و در خصوص البسه هم هیچ نگرانی وجود ندارد.

برخی از مشکلات تیم ملی استخوان در زخم بود
وی تصریح کرد: برخی از مشکلات تیم ملی استخوان در زخم بود که خواستیم هرچه زودتر تکلیف آن را مشخص کنیم تا فضای تیم ملی آرام شود. ما دو بازی با قطر و چین پیش‌رو داریم که شش امتیاز حساس آن می‌تواند به تیم ملی کمک کند. امیدواریم در این مدت کسی میل به ناآرامی نداشته باشد و رسانه‌ها نیز کمک کنند تا جو آرامی در اطراف تیم ملی به وجود بیاید. همه باید در اختیار تیم ملی کشورشان باشند و این مسائل را رعایت کنیم.

مهدی تاج که پیش از این صحبت‌ها تفاهم‌نامه‌ای را با سرتیپ محبیان، رئیس خیریه امدادگران عاشورایی امضا کرد، در این خصوص نیز گفت: یکی از مسائلی که فیفا و AFC روی آن تأکید داشته و دارند مسئولیت‌های اجتماعی است که ما این بحث را به جدیت دنبال کردیم. در روز انتقال خون، روز درختکاری و... کارهایی صورت گرفته بود و امروز هم تفاهم‌نامه‌ای را با خیریه امدادگران عاشورایی امضا کردیم که افراد حاضر در این خیریه پزشکان جنگ هستند که خود من هم افتخار حضور در کنار آنها در جبهه را داشته‌ام. این خیریه قرار است با کمک گرفتن از بازیکنان، مربیان، باشگاه‌ها و ... به بیماران مبتلا به سرطان که مشکل مالی دارند، کمک کند تا در این زمینه امدادرسانی خوبی صورت بگیرد.

سرتیپ محبیان، رئیس خیریه امدادگران عاشورایی نیز در این خصوص گفت: این کمیته قرار است به بیماران مبتلا به سرطان که زیر خط فقر هستند کمک کند و در این زمینه از فوتبالی‌ها نیز به صورت معنوی و مادی کمک خواهیم گرفت.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =