سرمربی وزنه برداری می گوید سهراب مرادی برای کسب مدال طلا زحمات زیادی کشیده بود.

مرتضی رضایی - خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو؛ سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری پس از کسب مدال طلای سهراب مرادی گفت:«خوشحالم كه سهراب اولين مدال زندگي ورزشي خود را در المپيك و به رنگ طلا به دست آورد، او مي توانست اين مدال با ارزش را همراه با ركوردشكني به دست بياورد اما به خاطر برخي مسائل از آن چشم پوشي كرديم.»

سرمربي تيم ملي وزنه برداري ادامه داد:« به خاطر استرس و مسائل روحي رواني، در انتخاب وزنه براي حركت يك ضرب سهراب مرادي تا حدي احتياط كرديم، در حركت دو ضرب نيز وزنه بردار بلاروس تا حدي براي مان دردسر ساز شد و به همين دليل وزن درخواستي را تغيير داديم.»

انوشيرواني ابراز اميدواري كرد كه سهراب مرادي در رويدادهاي آتي بتواند همراه با ركوردشكني موفق به كسب مدال شود.اين مربي همچنين در مورد وضعيت بهداد سليمي گفت:« بهداد شرايط خوبي دارد و كاملا آماده است، البته بهداد رقيبان قدرتمندي دارد با اين حال اعتقاد دارم اگر روز، روز بهداد باشد مي تواند كار بزرگي انجام دهد.من از همه مردم مي خواهم دعا كنند تا روند كسب مدال طلا توسط وزنه برداران ادامه داشته باشد. »

وی در پاسخ به این سوال که می‌خواهد رکورد محمد بنا در المپیک 2012 لندن را تکرار کند یا بشکند،گغت:« بنا استاد من است و از او راهنمایی می‌گیرم. دست بنا را می‌بوسم. دو سه شب است که با هم صحبت می‌کنیم او به من خیلی روحیه داده است. از او ممنونم و آرزو می‌کنم در هر 6 وزن تیم کشتی فرنگی طلا بگیرد. چرا که این افتخار به نام ایران و مردم ایران ثبت می‌شود.»

او درباره احساسش از اینکه تیمش اولین مدال طلا را با سرمربیگری او به دست آورده گفت: «خدا را شاهد می‌گیرم در 4 ماهی که به عنوان سرمربی مشغول فعالیت شدم تمام تلاشم را کردم که اجازه ندهم تیم وارد حاشیه شده و از نظر روحی و روانی بهم بریزد. خدا را شکر می‌کنم که کارمان در 4 ماه گذشته رو به جلو بود و توانستیم بچه‌ها را از نظر روحی و جسمانی به شرایط مناسب برسانیم. خیلی خوشحالم که اولین مدال با سرمربیگری من به دست آمد و هر چند در دوران ورزشی خودم نقره گرفتم خوشحالم که این بار طلا گرفتیم.»

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این حرف، مدال کیانوش را حساب نکرده‌اید، عنوان کرد:« خدا شاهد است که با تمام وجودم خوشحالی کردم وقتی کیانوش طلا گرفت. کیانوش دوست و عزیز من است و خیلی دوستش دارم. او یک سرمایه بزرگ برای ورزش ایران است. به رستمی و خانواده او و مردم ایران تبریک می‌گویم. امشب با کیانوش دیدار کردم و به او تبریک گفتم چرا که او قهرمان و دلاور است.»

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که دوست داشته به عنوان ورزشکار حضور دو ریو را تجربه کند در پایان گفت:« روز اولی که برای تماشای مسابقات وزنه برداری به سالن آمدم، حسرت خوردم که میتوانستم در این المپیک شرکت کنم اما قسمت این بود به عنوان مربی در المپیک حاضر شوم.»

 

251 251 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =