پایان آقای نابغه!

روز نهم رقابت های المپیک،تلخ ترین روز برای حمید سوریان و کاروان ایران بود.

مرتضی رضایی - خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو:روز تلخی بود روز نهم رقابت های المپیک.هرچند که مدال برنز سعید عبدولی مرهمی بود بر زخم های ناکامی کشتی فرنگی اما شکست حمید سوریان و به قول خودش"بد باختن"در المپیک بعید است از خاطر کسی برود.سوریانی که آنقدر افتخار دارد و آنقدر مدال گرفته که  خیلی ها رویشان نمی شود انتقاد کنند!

این بار شرایط خیلی فرق داشت.حمید از قبل هم نباید در المپیک شرکت می کرد! وقتی در انتخابی مقابل همین حریف ژاپنی اش شکست خورد نظر خیلی ها همین بود"اجازه بدهیم سعید عبدولی برود.او جوان است و آینده دار.سعید هم می تواند حمیدی دیگر شود."

اما حرف بنا یک چیز بود.سوریان می تواند.خودش را پیدا می کند که البته نکرد.چه اگر این طور بود با اولین شکست بهم نمی ریخت.با اولین شکست آوار دنیا روی سرش خراب نمی شد وبا اولین شکست مدال المپیک را از دست نمی داد.با این حال روز خوبی نه برای کشتی فرنگی بود و نه برای کاروان ایران.

صبح روز نهم پوریا نوروزیان هم در رشته تیراندازی به مقام بیست و هفتمی رسید اما خودش گفت از رکوردی که زده خوشحال است.او گفته برای مدال باید بیشتر حمایت شود.

با این حال پرونده رقابت های روز نهم المپیک با رقابت حسن تفتیان در رشته دوومیدانی به پایان رسید.جایی که دونده صد متر ایران در رقابت با حریفانش بسته شد.تفتیان در گروه خودش هشتم شد تا هیچ شانسی برای حضور در فینال نداشته باشد.

251 251 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اشکان IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    17 8
    حمید سوریان برای کشور ما افتخارات زیادی افریده و برای همیشه قهرمانه. قهرمانی او در ورزش هیچ ربطی به افکار و اعتقادات شخصی او نداره. او همیشه قابل احترام خواهد بود.