اعتراض گروه «دارکوب» به شرکت‌های پخش موسیقی

گروه «دارکوب» تک‌آهنگ «تندیسی از سراب» که اولین اثر آنها پس از آلبوم «نوکوب» است را به زودی منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی اتفاقاتی که در حوزه پخش آلبوم‌های مستقل در ایران رخ می‌دهد، گروه «دارکوب» تصمیم دارد از این پس آثار خود را به شکل مستقل و تک‌آهنگ منتشر کند.

 اولین گام  این گروه جهت تحقق اين موضوع ، انتشار قطعه «تندیسی از سراب» است. این قطعه بر اساس ترانه‌ای از روزبه بمانی و به خوانندگی محمد ذاکرحسین تولید شده است.

همایون نصیری سرپرست گروه دارکوب درباره تصمیم جدید گروه مبنی بر انتشار تک‌آهنگ‌های متعدد به جای تولید آلبوم، اعلام کرد:« ما فعلا در پی آن هستیم که برای هر قطعه پروژه اى مستقل تعريف كنيم وسپس آن را منتشر کنیم، مانند قطعه «تندیسی از سراب».  البته انجام اين كار بدان معنا نيست كه البوم منتشر نمي گردد.

تصميم بر ان است پس از انتشاراين قطعات مستقل ، قطعاتى كه قابليت همنشينى در كنار هم را دارند را برای ماندگار شدن خط فعالیتی دارکوب، در دوره‌های زمانی گوناگون به صورت  آلبوم منتشر خواهیم کرد. ولی فعلا تمرکز ما بر روی انتشار تک‌آهنگ است.  براى ما مهم است که مخاطب صدای ما را بشنود واين ارتباط به روز باشد.»

این نوازنده مطرح پرکاشن هم‌چنین تاکید کرد: «لازم به توضيح است طبق برنامه ريزى هاى به عمل آمده تك آهنگهاى داركوب جهت استفاده علاقه مندان بطور گسترده در تمامى سايتهاى موسيقى انتشار مى يابد ولی اگر کسی علاقمند است می‌تواند با خرید تک‌آهنگهاى داركوب- كه اولين آن «تندیسی از سراب» است- ما را بیشتر همراهی کند.»

بر اساس اعلام همایون نصیری  «تندیسی از سراب» به زودی منتشر خواهد شد.

58247

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =