علی پروین که نسبت به برگزاری بازی ستارگان انتقاد داشت حالا خودش همه کاره شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین به عنوان سرمربی تیم ستارگان ایران برای بازی با ستارگان لالیگا انتخاب شده است. پروین پیش از این هم در بازی پرسپولیس با آث میلان و ستارگان ایران و جهان روی نیمکت نشسته بود. او چند روز قبل در مصاحبه ای با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من نمی‌دانم پشت پرده برگزاری این بازی ها چیست اما چیزی که می‌دانم این است که نکونام بازیکن کوچکی نبوده که بخواهند به او بی‌احترامی کنند. او رکوردشکن فوتبال ایران است که کاپیتان تیم ملی هم بوده است. اما یکسری از افراد از نام او سوءاستفاده می‌کنند.

پروین همچنین نسبت به بحث مالی این بازی واکنش نشان داده بود. او معتقد بود باید مسائل مالی به صورت شفاف اعلام شود و باید پشت پرده افرادی که بازیکنان را می‌آورند و بازی را برگزار می‌کنند مشخص شود. او همچنین گفته بود در یک مصاحبه کامل همه چیز را در این خصوص خواهد گفت تا مردم بدانند اصل ماجرا چیست.

اسطوره فوتبال ایران حتی از نهارهای تظارتی خواسته بود تا به این بازی ورود کنند تا مسائل مالی روشن شود.

حال علی پروین به عنوان منیجر این بازی انتخاب شده و روز گذشته 34 بازیکنان برای این مسابقه دعوت کرد. پروین همچنین از وزیر ورزش، طاهری، افتخاری، سردار آجرلو، عزیز محمدی، برانکو و ... دعوت کرده است. او که تا چند روز پیش نسبت به افراد دعوت شده به این بازی و مباحث مالی واکنش نشان داده بود حالا به نظر می رسد نظرش تغییر کرده و مدیریت بازی را در دستش گرفته است. پروین که همواره بین عموم مردم محبوب است در بعضی موضع گیری ها سست نشان داده و چرخش های 180 درجه ای داشته است.

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =