سخنرانی داغ ناطق نوری، گریه یک بازیگر و ... / پربازدیدترین اخبار و مطالب چهارم شهریور

روز پنجشنبه، چهارم شهریور 95 اخباری که بیش از همه مورد توجه مخاطبان بود، رنگ و بوی پایان هفته می‌داد. آنها بیشتر جذب تصاویری از رهبر انقلاب در ابتدای یک روز کاری عادی خود شدند و البته عکس عراقچی در واکنش به حمایت رهبری از تیم مذاکرات هم برای مخابان جذاب بود.

در بین اخبار سیاسی پربازدید پنجشنبه چهارم شهریور 95، در ابتدا، تصویری از رهبر انقلاب در آغاز یک روز کاری ایشان قرار دارد.

پس از آن، اظهارات حجت الاسلام ناطق نوری که گفته: آیت‌الله هاشمی گفت روی دو چیز، معامله نمی‌کنم، یکی جمهوری‌اسلامی دیگری آقای‌ خامنه‌ای و پس از آن هم خبری درباره ناطق نوری که باز هم درباره اختیارات حکومت ولی فقیه در زمان غیبت صحبت کرده، به چشم می خورد. البته مخاطبان همچنان به دنبال واکنش احتمالی علم الهدی در استقبال از هاشمی رفسنجانی هستند تا ببینند  آیا امام جمعه مشهد به استقبال رئیس مجمع تشخیص مصلحت می رود؟

مخاطبان اخبار اقتصادی خبرآنلاین هم دنبال جواب این پرسش بودند که قیمت آپارتمان در محدوده تجریش متری چند؟ آنها همچنین باز هم درباره نرخ آپارتمانهای زیر 70 متر کنجکاوی کردند تا از مظنه مسکن در این روزها سردربیاورند.

اما ازدواج بازیگر زن ایرانی که پیام عاشقانه اینستاگرامی به همسر خارجی اش داده بود برای مخاطبان سرویس فرهنگ و هنر خبرآنلاین جذاب بود. آنها همچنین خواستند گریه یک بازیگر پیشکسوت در خندوانه را ببینند تا در کنار خبر هک شدن سایت و انتشار اطلاعات شخصی بازیگر زن آمریکایی این مطالب از پربازدیدترین های سرویس فرهنگ و هنر باشد.

ماجرای دعوای خانوادگی یک استاد دانشگاه که زندگی اش را به بداخلاقی خود باخت هم برای مخاطبان سرویس جامعه ما خواندنی بود. همچنین اظهارنظر دفتر رهبر انقلاب درباره جایز بودن دوچرخه سواری زنان هم برای مخاطبان سرویس اجتماعی جالب توجه بود تا در کنار خبر ورود چین به معرکه جنگ سوریه مخاطبان را جذب خود کند.

از سوی دیگر تصویر عکس العمل عراقچی به تمجید مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای مخاطبان دیدنی بود تا در کنار خبر معرفی عامل حملات شیمیایی در سوریه توسط شورای امنیت پرمخاطب ترین اخبار حوزه بین الملل خبرآنلاین باشد.

در پایان مطالب سرویس های مختلف خبرآنلاین افشای فیش نجومی بازیگران زن سینما هم برای مخاطبان سرویس کاریکاتور ما جذاب بود تا وقتی این مخاطبان افزایش سرعت وای-فای خود را تا 10 برابر بالا می برند، حسابی به اخبار امروز لبخند بزنند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =