۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵

نتفلیکس در حساب‌کاربری توییتر ویژه آمریکای خود ماجراجویی جدید کره شمالی را در زمینه سرویس‌های استریم ویدئو دستمایه شوخی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بزرگترین نام در دنیای سرویس‌های ویدئو هنگام درخواست یا همان وی‌اودی در بخش بیوگرافی صفحه توییتر، خود را به عنوان نسخه کپی بی‌ارزش «مان‌بانگ» معرفی کرد.

مان‌بانگ نام سرویس استریم ویدئوی کره شمالی است که به تازگی از سوی مقامات این کشور معرفی شده است. در این سرویس یک ست‌آپ‌باکس که به اینترنت داخلی کره شمالی متصل است محتوای ویدئویی را به صورت «هنگام درخواست / On Demand» در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. در خبرها از این سرویس با عنوان نتفلیکس کره‌شمالی نام برده می‌شود.

با توجه به اخبار منتشر شده در این زمینه به نظر می‌رسد که تماشاگران با استفاده از این سرویس در کره‌ شمالی قادر خواهند بود، پنج کانال تلویزیونی این کشور را تماشا کنند و علاوه بر آن در میان مستندهای موجود جستجو کرده و برنامه‌ مورد نظر خود را به دفعات ببینند.

بیشتر جمعیت کره شمالی به اینترنت جهانی دسترسی ندارند و تعداد محدودی که به شبکه جهانی متصل‌اند با محدودیت‌های بسیاری روبه‌رو هستند.

نتفلیکس پنجشنبه این تغییر را در حساب کاربری خود در توییتر ایجاد کرد. این شرکت همواره از بخش بیوگرافی توییتر برای انتشار این‌گونه مطالب استفاده می‌کند.

منبع: بی‌بی‌سی / 26 اوت

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =