مهر نوشت: بااعلام خبر قتل مرد میانسالی که در محله افسریه به قتل رسیده بود با دستور بازپرس تحقیقات پلیسی برای به دام انداختن داماد خانواده به عنوان تنها مظنون دردستور کار اداره دهم پلیس آگاهی قرارگرفت.

ساعت ۱ بامداد جمعه گذشته از طریق تماس های مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران پلیس از وجود جسد مرد میانسالی که در محوطه فضای سبز پارک رها شده بود قرار گرفتند. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند. با حضور ماموران در محل کشف جسد مشخص شد مردی حدودا ۵۰ ساله به شدت مجروح شده و خون زیادی از وی رفته و جسد بی جان او روی چمن های پارک رها شده است. بلافاصله با هماهنگی انجام شده با عوامل اورژانس جسد نیمه جان به بیمارستان منتقل شد.

در حالیکه تحقیقات ماموران پلیس برای شناسایی عامل نزاع در پارک ادامه داشت، مرد میانسال به نام «حسن» جانش را از دست داد. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تحقیقات در رابطه با علت قتل حسن و شناسایی قاتل آغاز شد.

خانواده مرد میانسال در تحقیقات اولیه داماد خانواده را به عنوان قاتل معرفی کردند. دختر خانواده گفت: من و همسرم چند وقتی است با هم اختلاف داریم و من در خانه پدرم هستم. در این مدت همسرم بهروز هر روز تماس می گرفت. عصر امروز بار دیگر با من تماس گرفت و با پدرم برای صحبت در پارک قرار گذاشت. احتمال می دهم او پدرم را به قتل رسانده باشد.

پس از اظهارات دختر مقتول و انجام تحقیقات جنایی مشخص شد بهروز همزمان با جنایت متواری شده است. با به دست آمدن این سرنخ ها، محسن مدیر روستا بازپرس ویژه قتل تهران به تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی دستور داد بهروز را به عنوان عامل اصلی قتل مرد میانسال شناسایی و دستگیر کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    2 1
    چه قدر تحریف داره این خبرتان باعث تعجبه اسامی اشتباه ساعت وقوع اشتباه روز واقعه اشتباه محل وقوع اشتباه