معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: فولادمبارکه برند مطرح در شاخص های محیط زیست، صادرات و مشتری مداری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین اصفهان، سيد محمود نوابي معاون وزير و رييس سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان به همراه اسرافيل احمديه رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن بازديد از خطوط توليد فولاد مبارکه، در ديدار با دکتر سبحاني مدير عامل فولاد مبارکه و معاون فروش شرکت، گفت: فعاليتهاي اين شرکت، آن را به عنوان يک برند مطرح در شاخص هاي محيط زيست، صادرات، مشتري مداري مطرح نموده است.

وي افزود : در هفته دولت طرحهاي زيادي در کشور افتتاح ومورد بهره برداري قرار مي گيرد که در اين خصوص مي توان به 155 طرح صنعتي و با سرمايهگذاري 5000 ميليارد توماني و اشتغال 9000 نفري اشاره نمود که تعدادي از اين طرحها در استان اصفهان مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

رييس سازمان حمايت ازحقوق مصرف کنندگان و توليد کنندگان تصريح نمود: فولاد مبارکه يک واحد سر حال و پويا مي باشد و جزء يکي از واحدهاي صنعتي خوب است که تاکنون توانسته با موفقيت از محل درآمد خود طرحهاي توسعه خودش را به خوبي مديريت و اجرا نمايد.
وي فولاد مبارکه را به عنوان يک واحد سبز در حوزه محيط زيست معرفي نمود و گفت: در حوزه صادرات و مشتري مداري من به عنوان رييس سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان و توليد کنندگان بايد بگويم که اين شرکت يکي از موفق ترين شرکتهايي است که تاکنون توانسته بر اساس عملکرد مناسب خود، تنديس رعايت از حقوق مصرف کنندگان را دريافت نمايد.

نوابي با ابراز خوشنودي از اين بازديد ، خاطر نشان کرد: مديريت توانمند آقاي دکتر سبحاني وافراد با انگيزه در اين شرکت يک نشاط و شادابي و انرژي مضاعفي به ما منتقل نمود ، که قابل تقدير است و وظيفه ما است که در هفته دولت به تمام کارکنان فولاد مبارکه يک خدا قوت بگوييم.

وي با اشاره به برنامه هاي اين شرکت در افتتاح حداقل يک پروژه در هر دو ماه و همچنين تنوع توليدات و خود اتکايي را رمز موفقيت فولاد مبارکه بيان کرد و گفت: توجه به نياز داخل به عنوان يکي از اصلي ترين تأمين کننده نياز واحدهاي صنعتي از جمله صنايع خودرو سازي ، لوازم خانگي و صنايع پايين دستي ، در حوزه فلز و لوله و پروفيل و توجه همزمان به بازارهاي صادراتي و همچنين کمترين اتکا به منابع بانکي را از ديگر امتيازات و موفقيت هاي اين شرکت برشمرد و در اين خصوص بانکها را جهت دادن تسهيلات به اين شرکت ترغيب نمود زيرا اين شرکت را گزينه اول براي دادن تسهيلات با توجه به توليدات بدون وقفه و تعطيل ناپذير دانست.

معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت در ادامه تصريح نمود: تمام واحدهاي اين شرکت ارزش افزوده ايجاد مي کنند و ما شاهد هستيم که در بحث تعالي سازماني نيز اين شرکت سرآمد است و به عبارتي فولاد مبارکه موزه اي از الواح را از تمام دستگاه ها به واسطه عملکرد مناسب خود تاکنون توانسته دريافت نمايد.

وي در پايان با آرزوي موفقيت براي تمامي کارکنان فولاد مبارکه ، اظهار اميدواري نمود که با تلاش کارکنان اين شرکت همواره شاهد موفقيتهاي بيشتر فولاد مبارکه باشيم.

دکتر سبحاني مدير عامل فولاد مبارکه نيز با اشاره به توليدات اين شرکت ، گفت: ما بر اساس نياز بازار و تقاضاي مشتريان توليد مي کنيم و همواره بايستي چه در بازار صادرات و چه در بازار داخل توليداتمان بر اساس سفارش مشتري باشد، ضمن اين که هم به لحاظ کيفي و هم به لحاظ استاندارد مورد نياز مشتري و ابعادي ناچار هستيم نياز مشتري را برآورده کنيم و طبيعتاً توليدمان بر اساس سفارش مشتري است و شايد تنها توليدکننده هستيم که اول سفارش مي گيريم و بر اساس سفارش خط را تنظيم نموده و توليد مي کنيم در چنين شرايطي اگر جنسي هم توليد کنيم که منطبق بر استاندارد و مطابق با سفارش مشتري نباشد ، مرجوع خواهد شد.

وي افزود :محصولات عرضه شده در بازار داخلي و همچنين محصولات صادراتي ما که 30 درصد توليدات ما را تشکيل مي دهند، خوشبختانه تا بحال يک مورد برگشتي و يا ادعا از طرف مشتري روي کيفيت نداشتيم و اين يک مزيت براي فولاد مبارکه است که با کنترلي که از طريق تضمين کيفيت و واحد کنترل کيفي در نقاط مختلف خطوط توليد بصورت کنترلهاي اتوماتيک و چشمي ايجاد نموده ، منطبق با نياز بازار توليد مي کند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =