اطلاع بدهید خدمت برسیم از دم یکی یک فصل کتک بخوریم.

جناب آقای قاضی‌پور نماینده‌ی ارومیه

در خبرها خواندم که به خبرنگار روزنامه‌ی ایران حمله کرده‌اید، با مشت به صورت و سرش کوبیده‌اید و ضبط صوتش را تصرف عدوانی کرده‌اید. همه‌ی این‌ها جرم است و اگر خبر صحت داشته باشد شما نه در مقام یک شهروند عادی که در مقام مقنن مرتکب جرم شده‌اید. البته متاسفانه آن زمان که ضرب و نیز شتم و همچنین تصرف عدوانی را قانونا جرم اعلام می‌کردند نویسندگان و تصویب‌کنندگان قانون تخیلی آن قدر قوی نداشتند که گمان کنند روزی مقنن خود مجرم خواهد شد و مجازات مضاعفی در این مورد برای شما در نظر نگرفتند.

دردناک این است که بنا به حدس قریب به یقین احتمالا شما بابت این رفتار مجازات نخواهید شد. به همین دلیل است که شما را مقصر نمی‌دانم. اگر آن زمان که صحبت‌های زشت شما درباره‌ی زنان نماینده منتشر شد، نمایندگان واکنش نشان می‌دادند و از تصویب اعتبارنامه‌ی شما جلوگیری می‌کردند، شما امروز نماینده‌ی مجلس نبودید که در راهرو به صورت خبرنگار مشت بکوبید. آن نمایندگانی که تن به ریش‌سفیدی دادند و گذاشتند اعتبارنامه‌ی شما بی صدا و بی جنجال تصویب شود مقصر هستند نه شما. چه ایرادی به شما بگیریم وقتی شما در برابر رفتار خطا نه تنها تنبیه نشده بلکه تشویق نیز شده‌اید؟

یک پیشنهاد هم دارم آقای قاضی‌پور. یک روز که فرصت کافی دارید اطلاع بدهید همه‌ی ما که در رسانه‌ها فعال هستیم خدمت برسیم از دم یکی یک فصل کتک از شما بخوریم تا دیگر گمان بی‌جا نکنیم که روزنامه‌نگار حق دارد سوال کند. روزنامه‌نگار فقط حق دارد هر چه شما گفتید را بپذیرد. همین. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    7 1
    عالی بود.
  • شهاب IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    7 1
    آفرین به این ادب و متانت شما در نقد یک نماینده بی نزاکت
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    7 0
    بسیار متین و زیبا نوشتید .
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    6 1
    کوتاهی مجلس جای خود اما از رأی دهندگان به ایشان نیز نیاید غافل شد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    6 1
    واقعا مایه خجالت ایران هستش همچین نماینده ای...
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    4 1
    الحق که تمام صحبتهایتان بجا و درست است آقای علیانی . ولی تا کجا بی قانونی ... البته همه چشم به رئیس محترم مجلس و مسئولین مربوطه دوخته اند تا ببینند آنها چه تصمیمی در مورد این نماینده خاطی میگیرند
  • بی نام FI ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    7 1
    داداش ایشون فارسی متوجه نمیشن ، مخصوصا اگه مودبانه باشه
  • تقی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    4 1
    روزنامه نگار باید یا کتک بخورد یا برود زندان یا سوالهای مورد نظر نماینده رابپرسد
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    5 1
    چنین فردی از زدن مشت برصورت تک تک خبرنگاران هم ابائی ندارد چرا که می داندآزادی بی قیدوشرط دارد واین را بارها نشان داده است.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    5 1
    مردم ارومیه نمیخوان یه حرکتی بکنن؟
  • معصوم A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    0 1
    با پاره کردن اوراق ومتن و پرت کردن به طرف جایگاه هئت رئسه یاد همین عمل قذافی ملعون افتادم که در سازمان ملل چنین کاری کرد که چند ماه بعد از کانال فاظلاب بدر اوردنش وووو ولی مقصر باز این ادم نیست مقصر همین مجلسی ها و مخصوصا هئت رئیسه ای است که اون بالا دم فرومیبندند و جلسه را تا بیرون اناختن این فرد از مجلس تعطیل نمکنند فرقی بین اقای لاریجانی ویا پزشکیان و مطهری نیست او اب دهانش را به طرف ملت پتاب کرده ای وای من چقدر دلم گرفت بخدا شما مسئولید شما اگر مردم از دین برگردند مسئولید مجلس مجلسه شورای اسلامیه در کدام دین مسلک چنین رفتاری کو عزت کو عظمت انی که حتی کاغذ پاره بیت المال را میدرد و انرا به طرف تو پرتاب میکند مقصر نیست مقصر من رای دهنده شمای تائید صلاحیت کننده و هئیت ریسه می باشد