گلایه از پذیرایی بی‌مایه در هواپیما/ روابط عمومی شرکت هواپیمایی: ساعت پرواز تغییر کرد

یکی از مسافران هواپیمایی کیش ایر با اعتراض به پذیرایی بی‌مایه از مسافران در پروازی که نیمه‌شب از اهواز به تهران انجام شده بود، تصاویری از پذیرایی را به عنوان اعتراض منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گلایه ها به نحوه پذیرایی از مسافران خطوط هوایی، هر چند به نظر می رسد در مقایسه با مشکلات صنعت هوانوردی کشور چندان پررنگ نیست، ولی این گلایه ها بعضا دلیلی برای پاسخگویی شرکتهای هواپیمایی می شود. دیروز یکی از مسافران شرکت کیش ایر گلایه خود از نحوه پذیرایی یک شرکت هواپیمایی را در پایگاه صنعت هوانوردی منتشر کرد. این مسافر با اعتراض به دادن آبمیوه و کیک در پرواز، نسبت به پذیرایی این شرکت معترض بود.

توضیحات کیش ایر: ساعت پرواز تغییر کرد
ليلى اسدى، مدير روابط عمومى كيش اير در خصوص پذیرایی در پرواز اهواز- تهران و گلایه مسافران این پرواز توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد:
بر اساس اعلان مديريت روابط عمومي كيش اير در پاسخ به انتقاد مسافر گرامي مسير اهواز تهران مورخ ٩٥/٦/٦ ضمن تشكر از مسافر محترم بدينوسيله مراتب ذيل را بمنظور تنوير موضوع به اطلاع كليه مخاطبين بالاخص مسافر محترم پرواز ميرساند:
١-پرواز اهواز-تهران كيش اير به شماره ٧٠٣٠ بر اساس برنامه ريزي به عمل آمده مي بايست ساعت ٢١٢٠ در مورخ ٩٥/٦/٦ ازفرودگاه اهواز صورت مي پذيرفت كه بنا به دلايلي ساعت پرواز به زمان ٠٣٠دقيقه روز بعد تغيير پيدا نموده و تغيير متحمله به كليه مسافرين در مورخ ٩٥/٦/١ ( پنج روز قيل از روز پرواز) از طريق سيستم پيامك اطلاع رساني گرديد.
٢-پرواز مذكور به علت تاخير انعكاسي از پرواز قبل ساعت يك بامداد انجام گرديده است.(اظهارات مسافر مبين موضوع مي باشد)
٣-بر اساس جدول زمانبندي ارائه كيترينگ در كيش اير كه بنا بر بررسي به عمل آمده در اكثر ايرلاينها در حال اجرا مي باشد در صورت انجام پرواز بعد از ساعت ١٢ شب كيترينگ ارائه شده به پروازها به صورت ميان وعده بوده است و قاعدتا كليه مسافرين عزيز قبل از ساعت مذكور شام خود را ميل نموده اند.
٤- ميان وعده ارائه شده محتوي يك بسته بادام زميني پنيري/ يك عدد كيك رل/ يك عدد شكلات/يك عدد نوشيدني آب ميوه بوده است كه مسافر محترم فقط اشاره به دو قلم از بسته كيترينگ (كيك و آبميوه) نموده اند.
انشاالله كه توضيحات بيان شده موجبات رضايت خاطر مسافر محترم كيش اير را فراهم نموده باشد.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =