اکبر یوسفی: این آقا حق توهین به نکونام را ندارد

اکبر یوسفی بازیکن سابق تیم ملی و تیم فوتبال پاس در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین البرز، در مورد نامه سید جواد هاشمی به جواد نکونام، وضعیت لیگ دسته اول و عملکرد تیم اکسین البرز ، نظراتش را مطرح کرد.

پیشکسوت البرزی فوتبال ایران با اشاره به ماجرای نامه سید جواد هاشمی به جواد نکونام و حواشی پیرامون آن گفت: هنرمندان حق توهین به افتخار فوتبال ایران را ندارند. وی با اشاره به برخی افتخارات نکونام از جمله رکورد بازی های ملی، گل به رئال و کاپیتانی تیم ملی، گفت: نکونام بازیکن بزرگی در فوتبال ایران بوده و فوتبال کشور با حضور او در لالیگا به دنیا معرفی شد.

وی افزود: مخالف تشکیل تیم مشترک هنرمندان و فوتبالیست ها هستم و هنرمندان می توانند مانند قبل بصورت جداگانه به فعالیت ورزشی بپردازند.
یوسفی دلیل عدم حضور نکونام در دیدار مقابل ستارگان لالیگا را، چنین توهین هایی دانست و گفت: عزت فوتبال کشور با وجود فوتبالیست ها ی پرافتخاری مانند نکونام معنا پیدا می کند او از حسین یاریار مدیر تیم فوتبال هنرمندان انتقاد کرد که اجازه چنین اظهار نظرهایی را داده است.
اکبر یوسفی در بخش دیگر با اشاره به وضعیت لیگ دسته اول و دسته دو، شرایط کار در این لیگ ها را متفاوت و سخت تر از لیگ برتر خواند.
وی مشکل این لیگ را عدم توجه کافی به آن دانست و افزود: بدلیل احتمال بروز مسائل مالی و اخلاقی و داوری در این لیگ، مسئولین باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.
وی حضور مربیانی چون فیروز کریمی و علیرضا مرزبان و .. را موجب بیشتر دیده شدن لیگ یک عنوان کرد.
اکبر یوسفی با اشاره به حضور تیم فوتبال اکسین البرز در صدر جدول لیگ یک با گذشت چهار هفته گفت: هنوز برای قضاوت زود است و باید تا نیم فصل منتظر ماند و عیار واقعی تیم ها مشخص بشود.
وی در زمینه دلایل موفقیت اکسین گفت: صعود اکسین به لیگ یک با هماهنگی مدیریت سابق و کادر فنی ممکن شد.
به گفته وی سابقه ورزشی و رسانه ای مدیریت قبلی باشگاه، عامل مهمی در صعود مقتدرانه اکسین به لیگ دسته یک در سال اول فعالیتش در این لیگ بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =