«خبرجنوب» نوشت: زن معتاد با ضربات چاقو در منقل‌خانه‌ای در شیراز ،مردی را به قتل رساند.

چند روز قبل پسر جوانی از مقابل خانه اي در يكي از خيابانهاي شیراز عبور ميكرد كه از آنجا سر و صدا شنيد. درِ خانه باز بود و به نظر ميرسيد كه چند نفر با يكديگر درگير شدهاند.
در همين لحظه پسر جوان وارد خانه شد و با جسد غرق در خون مردی که روی زمین افتاده بود مواجه شد. هرچند مرد مجروح چند دقيقه بعد به بيمارستان منتقل شد ولي شدت جراحت و خونريزي اش به حدي بود كه جانش را از دست داد.
با مرگ اين مرد، پرونده جنايت روي ميز بازپرس جنايي قرار گرفت. شواهد اوليه نشان ميداد زنی جوان عامل اين جنايت است. تحقيقات كارآگاهان حاكي از آن بود كه آن محل منقلخانه بوده و پس از درگیری معتادان در محل، جنایت رخ داده است.
در اين ميان افرادی كه در منقلخانه بودند اطلاعات تازهاي در اختيار مأموران گذاشتند. آنها مدعی شدند که این جنایت توسط زن معتادی در منقلخانه رخ داده است و پس از درگیر شدن با یکدیگر زن جوان خون به پا کرده است.
در تعقيب قاتل
با اينكه متهم به قتل به مكان نامعلومي گريخته بود اما تحقيقات مأموران براي دستگيري وي ادامه يافت تا اينكه مدتي بعد مأموران به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان ميداد وي به منقلخانه ای دیگر گريخته است.
فرار این زن پايان تحقيقات نبود چراكه تلاشها براي دستگيري وي ادامه يافت تا اينكه سرانجام پس از ساعت ها از وقوع این جنایت زن آدمکش دستگیر شد.
وقتي این زن تحت بازجويي قرار گرفت گفت كه نيتي براي به قتل رساندن مقتول نداشته و در شرايطي كه در اوج عصبانيت بوده دست به چاقو برده است.
او گفت: آن روز به دلیل استفاده از موادمخدر در شرایط عادی نبوده و روز جنایت پس از درگیر شدن با قربانی او را به ضرب چاقو به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت متواری شده است.
این زن جنایتکار در تمامی مراحل تحقیقات به قتل اعتراف کرد و مدعی شد روز جنایت بر سر موادمخدر با قربانی درگیر شده و به ضرب چاقو او را به قتل رسانده است.بهدنبال اعترافات این زن، او در حضور بازپرس پرونده نیز جزئیات بیشتری از این جنایت را فاش کرد. بدین ترتیب برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =