معاون استاندار همدان گفت: امروز کسانی که در برابر قراردادهای نفتی دولت مقاومت کرده و برای دولت و مردم هزینه ایجاد می کنند، در شرایطی که در گذشته و در برابر قرار دادهای نفتی و مسائل این حوزه سکوت اختیار کرده و چیزی نگفتند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از نهاوند ؛ ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان که به مناسبت هفته دولت و افتتاح چندین پروژه در نهاوند سخن می گفت با اعلام مطلب فوق در جمع کارکنان بیمارستان علیمردانیان، افزود: دولت روی عهدی که با مردم بسته ایستاده است و در این راه هزینه های فراوانی میدهد و سختیهای زیادی می کشد.


وی خاطرنشان کرد: این دولت، دولت ارزشها و تخصص هاست که در این راستا با بهره مندی از تخصص خود طرح تحول در نظام سلامت را به خوبی در سطح کشور به اجرا درآورد.

الهی تبار، حرکت دولت در مسیر اقتصاد مقاومتی را نشان دهنده اعتقاد او به توان داخلی کشور دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نسبت به اقتصاد مقاومتی اعتقاد کامل دارد و خودش را موظف می داند به عنوان یک وظیفه ملی به آن عمل کند.

وی با اشاره به طرح تحول در نظام سلامت یادآور شد: در فضایی که دولت با مشکلات فراوان اعتباری روبرو بود این طرح را به اجرا در آورد که باعث رضایتمندی بالای مردم گردید.

وی افزود: ما از سر سفره مردم چیزی را کم نکردیم اما در دو مورد برای مردم آرامش ایجاد نمودیم که یکی در زمینه ثبات و آرامش در اقتصاد و جلوگیری از افزایش مدام قیمتها و دیگری از بین بردن دغدغه در بخش سلامت بود که این دو اقدام مردم را بسیار خوشحال و راضی کرده است.

الهی تبار تاکید کرد: در زمینه طرح نظام سلامت در استان همدان سه هزار میلیارد ریال از سوی دولت بابت سلامت مردم پرداخت شد و علاوه بر آن 10 هزار میلیارد ریال بابت ارتقاء هتلینگ هزینه شد که همه اینها در شرایطی انجام گرفت که دولت با مشکلات مالی زیادی روبرو بود.

وی تصریح کرد: این دولت عزمش را جزم کرده تا هم انضباط اقتصادی و هم انضباط مالی را در کشور ایجاد کند .

وی افزود: امروز رقبای ما مانند قطر در صنعت نفت بیکار نمی نشینند و از این فرصت استفاده می کنند و به شدت از منابع مشترک برداشت می کنند لذا هر روزی که قرار دادهای ما به عقب بیفتد خسارات زیادی به کشورو منافع مردم وارد می شود .

لازم به ذکر است که معاون استاندار همدان با حضور در شهرستان نهاوند هشت طرح بهداشتی به ارزش 11 میلیارد و 200 میلیون ریال را در بیمارستان علیمرادیان مورد بهره برداری قرار داده و یک طرح صنعتی کشاورزی را با اعتبار 40 میلیارد ریال کلنگ زنی نمود.

همچنین در هفته دولت 62 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 220 میلیارد ریال توسط مسئولان استان و شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت و18 طرح دیگر با اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =