میزان نوشت: مجری برنامه تلویزیونی «اکسیر» گفت: اگر شباهتی وجود داشته باشد نباید منکر شویم ولی ببینید برنامه‌های ترکیبی بر اساس محوریت‌هایشان با هم تفاوت دارند و فرمتشان باید با هم فرق داشته باشد تا بتوانند تعریف جدیدی ارائه دهند.

فرزاد حسنی بازیگر و مجری تلویزیون تجربه حضور در اکسیر را ریسکی بزرگ خواند و گفت: مفهوم اکسیر در شعرش پیداست و آن زندگی امید بخش؛ یعنی از بهداشت جسم و روان شروع می کند تا به امید به زندگی برسد و این فقط در پزشکی خلاصه نشده و معنای وسیع تری دارد که پزشکی در زیر مجموعه‌اش قرار می گیرد. 

وی ادامه داد: با آمدنم به اکسیر ریسک بسیار بزرگی انجام دادم و خوشحالم چرا که مشاهده می‌کنید اولین قدم‌ها و بارقه‌های توفیق این برنامه با حضور در جشنواره سلامت و در بین مردم به خوبی قابل مشاهده است. 

حسنی با اظهار نظر درمورد زمان پخش اکسیر افزود: با وجود پخش‌های منقطعی که داشتیم و فقط 15 برنامه از این برنامه هفتگی می گذرد، فکر می کنم توفیقات از مد نظرمان بیشتر بوده و این جایزه و این نگاه‌های خوب و همکاری بچه‌های رسانه باعث شده برنامه را دو روز در هفته پخش کنیم و هر روز بهتر و بهتر خواهیم شد. 

مجری برنامه اکسیر در قبال مقایسه های صورت گرفته بین برنامه اکسیر و برنامه «دکتر آز» که یکی از برنامه‌های مشابه با اکسیر در آمریکا است تصریح کرد: اگر شباهتی وجود داشته باشد نباید منکر شویم ولی ببینید برنامه‌های ترکیبی بر اساس محوریت‌هایشان با هم تفاوت دارند و فرمتشان باید با هم فرق داشته باشد تا بتوانند تعریف جدیدی ارائه دهند. شما ببینید دکتر آز تعریف دیگری دارد و محوریت برنامه بر اساس توانایی های یک پزشک است ولی اکسیر برنامه ای است که از نگاه های متنوعی استفاده می کند و یک مجری دارد. 

حسنی با اشاره به تاثیرات مثبت جشنواره سلامت اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی باید در راستای سلامت جامعه و بهداشت جامعه چه جسمی و چه روانی صورت می گرفت. تیم برگزار کننده به واسطه اینکه حد واسط خوبی بین بهداشت، دانش و سینما هستند به نظرم انتخاب های خوبی داشتند و برگزاری هم به طرز بسیار خوبی انجام شد. آرزو می کنم جایزه ها جلب کننده سایر دوستان به این مسیر باشد. من به این جشنواره ها به چشم جلب کننده نگاه می کنم.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید کلا، حرف، حرکت در جامعه موثر است و هر تلنگری در تاریخ موثر است و احساس می کنم جشنواره هایی مثل جشنواره سلامت که فراتر از تلنگری کوچک بوده و گامی بلند است، مطمئناً موثر خواهد بود و خاصه در رسانه ها ما تاثیراتش را خواهیم دید. ما شاهد خواهیم بود که در سال آینده به مراتب استقبال بیشتری از جشنواره می شود. 

گفتنی است برنامه اکسیر در نخستین دوره از جشنواره فیلم سلامت موفق به دریافت نشان برتر این جشنواره به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی در زمینه سلامت شد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =