۰ نفر
۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶
نگرانی منصوریان رفع شد؛ کاوه برمی گردد

مصدومیت مهاجم استقلال حاد نیست و از چهارشنبه استارت می زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاوه رضایی در بازی روز یکشنبه استقلالی ها مقابل راه آهن غایب بود تا خبرهای غیر منتظره ای درباره او منتشر شود؛ خبر بد برای آبی ها، کاوه رضایی مصدوم شد. دیروز همه به دنبال پیگیری وضعیت این بازیکن بودند و نمی دانستند مشکل او حاد است یا نه. تنها خبر این بود که انگشت پای کاوه آسیب دیده و باید به دور از تمرینات استقلال باشد. تازه ترین خبرها از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که آبی ها نگران وضعیت این بازیکن نیستند و مشکلی برای بازگشت به تمرینات ندارد. 

مصدومیت جزئی کاوه زمانی اتفاق افتاد که در تمرین روز شنبه استقلال، وقتی قصد داشت یک شوت بزند، توک پایش به کف استوک بازیکن دیگری گرفت. همان لحظه او احساس درد کرد اما به تمرینات ادامه داد. پس از تمرین بود که درد در انگشت پای او تشدید شد. کاوه اما به دلیل ضرب دیدگی انگشت پایش در بازی دوستانه با راه آهن در روز دوشنبه غایب بود و بدین ترتیب شایعات درباره وضعیتش بالا گرفت.
استقلالی ها اما دیروز خبر خوش را درباره وضعیت او دادند و گفتند مصدومیت کاوه جزئی است و از فردا در تمرینات حاضر می شود. حضور او در تمرین نگرانی منصوریان را هم برطرف می کند. کاوه رضایی مهره مهمی برای منصوریان به حساب می آید. هر چند تا اینجای کار نتوانسته آنگونه که باید توقعات را برآورده کند ولی بازیکن جنگجویی نشان داده و علاوه بر یک گلی که زده، یک پاس گل هم داده است.

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =