طرح نیسان برای تولید خودروی اسپرت کاملا الکتریکی/خیز برای سال ۲۰۲۰

نیسان قصد دارد تا سال 2020 خودروی اسپرت کاملاً الکتریکی خود را عرضه کند. مقام‌های نیسان می‌گویند همین حالا هم توانایی عرضه این خودرو را دارند اما وضعیت تقاضا در جهان برای آن هنوز مناسب نیست.

به گزارش سایت پدال، درحالی‌که در خلال رونمایی خودروی مفهومی BladeGlider نیسان، مدیر بخش خودروی الکتریکی نیسان اروپا گفته بود که این شرکت ژاپنی توانایی تولید خودروی اسپرت الکتریکی را در همین حالا هم دارد اما با وضعیت تقاضا برای چنین مدلی بعید است که  تولید آن پیش از پایان دهه‌ جاری میلادی صورت بگیرد.  این مدیر نیسان 

می‌گوید: هرچقدر که به سال 2020 نزدیک می‌شویم، شما حرکات مهم‌تری را به سوی خودروهای الکتریکی مشاهده می‌کنید. دولت‌ها شروع به حمایت از چنین حرکت‌هایی به‌ خاطر اهداف برنامه  تغییرات آب و هوایی کرده‌اند و برای رسیدن به این هدف تغییر جهت عظیمی به‌طرف وسایل نقلیه‌ الکتریکی نیاز است.

نیسان معتقد است که عرضه‌ی مدل‌های کانسپتی چون BladeGlider به تغییر برداشت‌ها نسبت به خودروهای اسپرت الکتریکی کمک خواهد کرد و این شرکت می‌تواند در سال‌های آینده خودروهای متنوع و بیشتری را عرضه کند.

پیش از آنکه چنین مدلی روی خط تولید ظاهر شود نیسان نسل R36 GT-R را عرضه خواهد کرد. احتمال اینکه این خودرو قوای محرکه‌هیبریدی متشکل از پیشرانه‌ مدل ناموفق LMP1 و پیشرانه الکتریکی تنظیم شده توسط ویلیامز داشته باشد بیشتر از مدلی کاملاً الکتریکی است.

۵۴۵۴

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    2 0
    خودروی الکتریکی ملی آریان چی شد از اون هم خبر دارین؟؟ وای به حال ما که چشممون رو فقط به اونور آبها دوختیم خودروی منحصر به فرد و بسیار عالیتر از خودروهای نیسان رو نمیبینیم ولی خودروهای اونطرفی رو هر روز رصد میکنیم حداقل تو این یکی ما خودمون یکی از بهترین‌ها رو داریم