با پایان جشنواره نمایش عروسکی اجرای نمایش‌ها در سالن‌های تئاترشهر از سر گرفته می‌شود و همچنین چهار نمایش جدید در تالار ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پارسا پیروزفر، ایوب آقاخانی، حمید امجد و افسانه ماهیان کارگردانانی هستند که در شهریور ماه نمایشهایی روی صحنه دارند.

در سالن‌های استاد سمندریان و دکتر ناظرزاده به زودی چهار نمایش «جاودانگی»، «از زیرزمین تا پشت‌بام»، «ماتریوشکا» و «زنانی که به بزها خیره شدند» روی صحنه خواهند رفت.

«جاودانگی» به کارگردانی نیما دهقان و «از زیرزمین تا پشت‌بام» به کارگردانی افسانه ماهیان از سه‌شنبه شب نهم شهریور ماه در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌روند و «ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروزفر و «زنانی که به بزها خیره شدند» به کارگردانی ایوب آقاخانی از 16 شهریور روی صحنه سالن دکتر ناظرزاده می‌روند.

در سالن اصلی تئاتر شهر نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد ساعت 19:30 اجرای خود را از سرخواهد گرفت.

«اگر» به نویسندگی و کارگردانی وحید رهبانی از روز 12 شهریور ماه ساعت 18:30 و 20:30 در تالار چهارسو روی صحنه خواهد رفت و در پلاتو اجرا نمایش «سپنج رنج و شکنج فرخنده» به نویسندگی زنده‌یاد محمود استاد محمد و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی از روز گذشته ساعت 20 روی صحنه رفته است.

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =