از واکنش جکی‌چان به مشت قاضی‌پور تا نامۀ جنجالی مطهری درباره اعدام‌های۶۷/ پربازدیدترین‌های ۹شهریور

پربازدیدترین اخبار سرویس‌های مختلف خبرآنلاین در 9شهریور 95 هنوز به سه ماجرای دنباله‌دار اختصاص دارد: کتک‌کاری نادر قاضی‌پور در مجلس، پس‌لرزه اعدام‌های سال 67 و اخبار بازار مسکن.

اخبار سیاسی پربازدید امروز هم تحت تاثیر کتک کاری نماینده ارومیه در مجلس بود. از جمله اظهارنظر عجیب قاضی پور که درباره ضرب و شتم خبرنگار گفت: شوخی کردم، مثل از هر چه سر راهم باشد رد می شومحتی واکنش منتخب ردصلاحیت شده اصفهان به کتک کاری نماینده ارومیه هم توجه مخاطبان را حسابی جلب کرد. از سوی دیگر، جریان غالب خبری در حوزه سیاسی به پس لرزه های اعدام های سال 67 هم برای چندین ماه ارتباط پیدا کرد. 

پورمحمدی به نامه مطهری درباره اعدام‌های سال۶۷ واکنش نشان داد و گفت: آرام هستم و یک شب هم بی‌خوابی نکشیده‌ام.

علی مطهری هم که از پورمحمدی خواسته بود به عنوان عضو کمیته اعدامهای 67، شفاف سازی و رفع ابهام کند در پاسخ به نماینده جبهه پایداری گفت: دایه دلسوزتر از مادر نشو!

در بین اخبار اقتصادی هم، وضعیت مسکن، دغدغه اول مخاطبان خبرآنلاین بود. آنها روی خبر قیمت آپارتمان در محله گیشا کلیک کردند تا به همراه نظرسنجی درباره تاثیر سود تک‌‌‌‌‌رقمی وام مسکن خانه‌اولی‌ها بر بازار  پربازدیدترین اخبار این حوزه را تشکیل دهد. البته خبر جزییات کاهش اقساط بانکی وام ۸۰ میلیونی مسکن هم برای آنها جالب بود.

لطفی که امام‌جمعه مشهد به موسیقی کرد از پربازدیدترین اخبار حوزه فرهنگ و هنر بود. حساسیت مخاطبان خبرآنلاین به ماجرای لغو کنسرتها باعث شد تا آنها بخواهند بدانند رکورددار برگزاری کنسرت در یک سال اخیر کیست؟

در بین اخبار اجتماعی هم مانند روزهای پیشین، اخبار کشت و کشتار و حوادث پربازدیدترین بود ولی در بین لیست پراقبالترین اخبار این حوزه، خبر پیشنهاد عباس جدیدی برای گرفتن قبر در برابر واگذاری خانه، خنده را بر لب مخاطبان نشاند تا با عکس عبدالحسین مختاباد در جلسه شورای شهر نگاه ها را به سمت اخبار حوزه شهری بکشاند.

بیماری تاچ که کارخانه اپل را دادگاه کشاند هم برای مخاطبان حوزه فناوری ارتباطات ما، جالب بود.

مشتریان پرو پاقرص سرویس طنز و کاریکاتور هم همچنان به شوخی کارتونیستها با مشت بازی نماینده ارومیه لبخند زدند وقتی کاریکاتور
داری اشتباه می زنی داداش! را به همراه واکنش جکی‌چان به مشت قاضی‌پور! و حلول روح شعبون بی مخ را دیدند و حظ کردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =