مهدی تاج و تیم فکری‌اش به سبک دهه 40 می‌خواهند حس وحدت ملی برای حمایت از تیم‌ملی ایجاد کنند.

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه بازی مهم تیم ملی با قطر، درحالی که فدراسیون فوتبال بازی تیم ملی را رایگان کرده است، همچنان این دلهره بین مدیران ارشد فدراسیون وجود دارد که اختلافات بین سرمربی تیم ملی با مربیان تیم های پرسپولیس و استقلالی های قدیمی ، سبب شود مردم نسبت به تیم ملی کشورشان گارد داشته باشند. آن هم در یک دیدار مهم برابر تیمی از کشورهای حاشیه خلیج همیشگی فارس .
مهدی تاج از هفته قبل تقریبا تمام فاکتورهای سنتی برای ایجاد اتحاد ملی را به کار بسته است. او ابتدا یکی از مقمات عالیرتبه کشوری را به اردوی تیم ملی آورد و علی پروین را که یک خط درمیان به تیم ملی انتقاد می کند را همراهش کرد و سپس بسیاری از چهره های شاخص منتقد تیم ملی را به تماشای بازی دعوت کرده اند و از آنها خواسته اند تا در حمایت از تیم ملی سخن بگویند. اصرار بر پررنگ کردن اهمیت تیم ملی برای پرسپولیسی ها و درخواست از برانکو برای حمایت از تیم ملی و کمرنگ کردن اختلافات در ساعات منتهی به بازی ، در مسیر رسیدن به جام جهانی بی شک جای تقدیر دارد اما باور اینکه این بیانیه های بزرگوارانه تنها چند ساعت پابرجا باشد با تردید روبروست. مگر نه اینکه صبح بازی با عراق در جام ملتهای اسرالیا علیه تیم ملی مصاحبه شد. این بار هم باید به این بیانیه ها تردید داشت و از یاد نبرد خداداد عزیزی در حاشیه بازی ستاره ها حرف درستی به علی پروین می زد. اینکه یک سری از اهالی فوتبال را هیچ گاه نمی توان کنار هم جمع کرد. اگرچه همه عرق ملی شان را در زمان بازی دارند اما منافع شخصی شان هم برای شان در اولویت است و به این سادگی ها دلشان با هم صاف نمی شود.نه اینکه کارلوس کی روش بی تقصیر در این دعواها باشد اما کاش این بیانیه ها نه به خواست فدراسیون که دلی صادر می شدند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین RO ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    47 28
    شما ول کن قلعه نویی نیستید بابا بس کنید دیگه شورش و دراورديد اگر این حرفهایی که کی روش و فردوسی پور تو نود علیه قطر میزدند این همه جنجال به پا کردند قلعه نویی یا فرانکو میزدند شما الان دارشون ميزديد اما چون کی روش جون گفته عیبی يخ