باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرکل کمیته امداد استان تهران از تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی صندوق‌های صدقات خبر داد.

محسن ولیئی مديركل كميته امداد استان تهران با اشاره به اينكه طرح ايمن‌سازی صندوق‌های صدقات در استان تهران به عنوان پايلوت انتخاب شده است، اظهار داشت: 670 هزار صندوق صدقات در استان تهران وجود دارد كه از اين تعداد 43 هزار صندوق در ميادين، معابر و خيابان‌های اصلی تعبیه شده اند.

وی افزود: 15 درصد از صندوق های صدقات توسط معتادان متجاهر در معرض آسيب قرار دارند كه در این راستا با نيروی انتظامی تفاهم نامه‌ای امضا كرده‌ايم و قرار است كه با جديت بيشتری با سارقان صندوق‌ها برخورد شود.

مديركل كميته امداد استان تهران گفت: بيشترين آسيب وارده به صندوق های صدقات بزرگ انجام می شود كه در معابر عمومی، ميادين و مسيرهای پرتردد نصب شده اند.

وليئی تعداد صندوق های بزرگ تهران را 43 هزار عدد بیان كرد و افزود: 20 هزار صندوق از اين تعداد به دليل استقرار در مناطق آسيب خيز تهران در دست تعمير و ايمن سازی هستند كه حدود 20 ميليارد ريال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است، هزار صندوق نیز تاكنون با ساماندهی قفل و دهانه ورودی ايمن شده‌اند و نتايج اين كار نشان می دهد كه شاهد افزايش در آمدهای صدقات بوده‌ايم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: با شماره گيری # 021 *۸۸۷۷* از طريق تلفن همراه امكان واريز مستقيم وجوه و كمك های مردمی به حساب کمیته امداد استان تهران ميسر است، همچنين سامانه تلفن گويای 7355 نيز آماده دريافت صدقات و ساير كمك های مردم نيكوكار است.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =