بازگشت یوز آسیایی به پیراهن تیم ملی فوتبال ایران

مهر نوشت: نماد یوز آسیایی در اولین بازی رسمی مقدماتی جام جهانی، به روی پیراهن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بازگشت.

پیراهن جدید تیم ملی فوتبال ایران در حالی در دیدار برابر قطر شامگاه پنجشنبه ۱۱ شهریور رونمایی شد که طرح یوزپلنگ آسیایی روی آن نقش بسته بود.

چندی پیش مدیرکل دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به موافقت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازگشت یوزپلنگ به لباس فوتبالیست‌های ملی کشور، اعلام کرده بود فدراسیون فوتبال در راستای انجام مسئولیت‌ اجتماعی و تداوم تاثیرات مثبت این اقدام، با بازگشت یوز موافقت کرده و کارهای آن در حال انجام شدن است.

به گفته شجیع، این امر مطالبه سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال ایران است که یوز به عنوان برند فوتبال کشور روی پیراهن ملی‌پوشان قرار گیرد.

طرح یوزپلنگ آسیایی بعد از رایزنی‌های فراوان و با حمایت سازمان محیط‌زیست کشور در آستانه جام‌جهانی ٢٠١٤ روی پیراهن تیم‌ملی فوتبال نقش بست تا از بقای نسل یوز ایرانی درحوزه ورزش نیز حمایت شود. بعد از آن هم در جام‌ملت‌های آسیا و مسابقات مقدماتی جام‌جهانی پیراهن تیم‌ملی با طرح یوز ایرانی بر تن ملی‌پوشان می‌رفت.

 42234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    اگر اون دو تا یوز ماده بچه نیاورند، یا بچه ماده نیاورند چی؟ یوز ایرانی منقرض می شود.
    • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
      0 0
      قطعا الان هم منقرض شده