هرچند با پایان یافتن بازی‌های المپیک ریو کار ورزشکاران و مربیان و حتی مدیران رشته‌های مختلف ورزشی خاتمه پیدا کرده، اما کار و رسالت رسانه‌ها با وجود تمام زحمات چندین ساله هنوز تمام نشده است.

علی شاکری - خبرگزاری خبرآنلاین؛ وظایف رسانه ها اعم از مکتوب ، شنیداری ، دیداری و حتی شبکه های اجتماعی را می توان در سه بخش ( قبل و حین ) و بعد بازی های المپیک تقسیم کرد . جدا از قضاوت دوبخش اول که باید نظر کارشناسان بطور خاص و مردم را به طور عام جویا شد باید گفت بخش سوم کار رسانه ها که تحلیل و جمع بندی نهایی عملکرد مدیران فدراسیون ها ، ورزشکاران و کادرفنی است ، تمام نشده است . بخش سوم باقیمانده بمراتب سنگین تر از دو بخش قبلی دیگر است . حالا رسانه ها که تا دیروز در جهت گرفتن سهمیه و کمک به شور و نشاط در حین برگزاری مسابقات نقش خود را بخوبی ایفاء کردند ، حال باید رسالت خود را با صداقت و در عین شفافیت به پایان ببرند . واقعیت اینکه رسانه ها امروز نقشی مهم در امر روشنگری و شفا ف سازی عملکرد فدراسیون ها و مدیران ورزش و رشته های ورزشی دارند و با بهره گیری از دیدگاههای کارشناسی با یک جمع بندی خوب و مناسب می توانند کمک بزرگی به آینده ورزش ایران کنند . کاری هر چند سخت ، اما شدنی که امیدوارم همانند دو بخش دیگر بخوبی عملیاتی شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =