ایسنا نوشت: رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی ایران شب گذشته با غیرت بازیکنان و کادرفنی توانست قطر چند ملیتی را شکست دهد.

مهدی تاج با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ما قبل از حضور در تمرین از اردوی تیم ملی بازدید کردیم. جلسه خوبی هم با کی روش و بازیکنان داشتیم. باید از آن ها تشکر میکردیم. همانطور که مستحضر هستید، در اطلاعیهای هم از مسئولین و هم مردم تشکر کردیم. گام اول را هم بسیار محکم برداشتیم. دوست عزیزمان آقای هدایتی کمک بسیاری به ما کرد. نمی دانم در دوره های قبل هم پاداش بازیکنان به موقع پرداخت شده یا نه اما ما تا عرقشان خشک نشده بود، پاداش بازیکنان را پرداخت کردیم.
او ادامه داد: ارزیابی من از تیم ملی و کی روش بسیار مثبت است. قطر کشور چند ملیتی بود و بازیکنان ما با غیرت خود این تیم را شکست دادند.
رییس فدراسیون فوتبال درباره سفر تیم ملی به چین و دیدار با این تیم نیز یادآور شد: سفر به چین با یک هواپیمای خاص است. این هواپیما حدود 30 صندلی درجه یک (first class) دارد و بازیکنان می توانند از آن ها استفاده کنند. بیشتر از 100 صندلی خالی هم وجود دارد. هواپیمای ما بسیار عالی است که امشب بازیکنان با آن سفر می کنند و بعد از بازی هم باز می گردند.
تاج درباره اتقاقات اواخر دیدار ایران و قطر گفت: داوری بسیار خسته کننده بود و بازیکنان را خسته کرد. ما گل سالمی را زدیم. کی روش به طور دقیق این صحنه را به من شرح داد و خوشحالی نکونام طبیعی بود. قطری ها این حرکت را بد تلقی کرده بود. کی روش با مربی قطر و سباسیتن سوریا هم صحبت کرده بود و گفته بود که این صحنه طبیعی است. آن ها هم عذرخواهی کردند که این صحنه را بد برداشت کرده اند.
او ادامه داد: وقتی در دقیقه 93 گل زده می شود، برای تیم پیروز خوب است و برای تیم بازنده بسیار بد است. همه چیز طبیعی بود و اتفاق دیگری هم نیافتاد. از تماشاگران باید کمال تقدیر و تشکر را بکنم. نیروی انتظامی گفت که به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه مانع ورود حدود 40 هزار نفر به ورزشگاه شده اند. این یک استثنا بود. اگر ورزشگاه 150 هزار نفری داشتیم، شاید باز هم هواداران آن را پر می کردند.
تاج اظهار کرد: به عنوان رییس فدراسیون فقط می توانم از مردم و همه تشکر کنم. باید از هواداران استقلال و پرسپولیس تشکر کنم. آن ها پرچم بزرگی را با هزینه خودشان دوخته اند. آن ها موزاییک درست کردند. کار استثنایی کردند. آن ها نشان دادند، ایرانی هستند. نشان دادند ضرورت را می فهمند.
رییس فدراسیون فوتبال درباره رفع مشکلات تیم ملی فوتبال ایران گفت: به هر جهت تیم ملی یک اولویت است. اکنون مشکل جدی در تیم ملی نداریم. پیراهن، جوانگرایی، پاداش، پرواز چارتر و ... از ضروریات تیم ملی بود. پاداش ملی پوشان از دیدار با گوام را هم در روزهای گذشته پرداخت کردیم. همین کار را برای فوتسال می کنیم. روز دوشنبه مراسم بدرقه فوتسال به جام جهانی را داریم. سعی می کنیم پاداش ها را یک جا پرداخت کنیم.
او ادامه داد: از آقای جهانگیری ممنونم که وقت گذاشتند و به تیم ملی کمک کردند. از آقای گودرزی هم تشکر می کنم. باید از زحمات اصحاب رسانه هم تشکر کنم. تیم ملی باید فضای خوبی داشته باشد. ما فقط یک تیم ملی نیستیم.
تاج درباره درخواست فدراسیون فوتبال برای تغییر زمان دیدار با کره جنوبی که با تاسوعای حسینی همزمان شده است، گفت: با AFC صحبت کرده ایم. مذاکراتی را هم با اینفانتینو داشته ایم. AFC می گوید پیشنهاد خود را بدهید و این پیشنهاد نباید از فیفا دی دور باشد. آن ها تا روز آخر فیفا دی به ما مهلت داده اند. اگر زمان بازی بعد از فیفا دی باشد، نمی توانیم از لژیونرها استفاده کنیم. جلوتر هم ببریم با ازبک ها بازی داریم. دقیقا شرایط مانند فاصله دیدار با قطر و چین است. باید فکر کنیم. ما با شورای تامین و شورای امنیت کشور مذاکره می کنیم. اگر قرار باشد بازی کنیم یک هیات صد هزار نفری فراهم می کنیم. مراسم روزه خوانی را برگزار و فضا را فراهم می کنیم . دیشب هم با نام جواد الائمه بردیم.
او درباره اینکه آیا بازی های آینده تیم ملی هم رایگان خواهد بود گفت: اگر اسپانسر وجود داشته باشد، بازی های بعد را هم رایگان می کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =