کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه فردوسی مشهد

نخستین پیش اجلاسیه نظریه پردازی در دانشگاه فردوسی مشهد چهارشنبه 17 شهریور ماه برگزار می گردد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، پیش اجلاسیه «تشکیک اتصالی وجود و سریان اوصاف ناشی از کمال و نقص در مراتب هستی از منظر حکمت متعالیه» به همت دانشگاه فردوسی مشهد و دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی برگزار می شود.

در این نشست علمی که با ارائه دکتر عباس جوارشکیان عضو هیئت علمی گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه فردوسی همراه خواهد بود، دکتر محمد مهدی گرجیان، دکتر قاسم کاکائی و دکتر محمد محمدرضایی به عنوان شورای داوران، و حجه الاسلام دکتر شیخ شعاعی، دکتر محمد فنائی و دکتر علیرضا قائمی نیا به عنوان ناقدان طرحنامه حضور خواهند داشت.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست علمی می توانند روز چهارشنبه 17 شهریورماه 1395 از ساعت 8 الی 10 به دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05138806496 تماس بگیرند.

گفتنی است در آیین نامه «ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی مؤسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی»که در مرداد ماه 1395 ابلاغ شده پنج محور در بند 15 آئين نامه ابلاغي تحت موضوع «کرسي هاي نظريه پردازي» تدوين شده که هريک مشمول امتيازاتي برای اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی دولتی و غیردولتی هستند. ارائه کرسي هاي علمي-ترويجي 2 تا 4 امتياز، ارائه دستاوردها و نتايج علمي پژوهشي برگرفته از کرسي هاي نظريه پردازي در همايش ها و ميزگردهاي مراکز علمي ملي و بين المللي 4 امتياز، نقد علمي در حوزه هاي علوم به ويژه علوم انساني و معارف اسلامي 3 تا 7 امتياز، نوآوري در حوزه هاي علوم به ويژه علوم انساني و معارف اسلامي 3 تا 7 امتياز و نظريه پردازي در حوزه هاي علوم به ويژه علوم انساني و معارف اسلامي 7 تا 12 امتياز.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =