رضا کیانیان بی‌توجهی به جمع‌آوری یک میلیون امضا برای نجات دریاچه ارومیه را با استقبال از ثبت‌نام یارانه نقدی مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا کیانیان از چهره‌های سرشناس حامی کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» است. این کمپین قصد دارد با جمع آوری یک میلیون امضا توجه جهانی را به وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه جلب کند.

برخلاف درخواست کیانیان از هوادارانش برای امضای درخواست عمومی «من دریاچه ارومیه هستم» تنها عده کمی به این درخواست پاسخ مثبت داده‌اند و آن‌‌گونه که کیانیان می‌گوید تنها به لایک کردن عکس‌ها و هشتگ مربوط به این کمپین در شبکه‌های اجتماعی بسنده کرده‌اند.

این موضوع سبب شده است تا کیانیان متنی را برای گلایه از این رفتار در اینستاگرام منتشر کند.

بازیگر «آژانس شیشه‌ای» نوشت: «خوشحالم كه بسيارى از هموطنان توانستند امضا كنند. و خوشحال نيستم از اينكه بيش از پانصد هزار تن هشتگ «من_دریاچه_ارومیه_هستم» را لايك كردند! آن هم در صفحه‌هاى رخشان بنى‌اعتماد، عاطفه رضوى، الهام پاوه‌نژاد، مهتاب كرامتى، بهاره رهنما، شبنم مقدمى ، پرويز پرستويى، يغما گلرويى، امير آقايى، عمو فيتيله‌اى‌ها، سعيد معروف و بسيارى ديگر از همكاران و دوستان و همراهان و حدود 662 تن كه هشتگ «من_دریاچه_ارومیه_هستم» را در صفحات خود به اشتراك گذاشتند، ولى فقط چهل هزار تن، دو دقيقه وقت صرف كردند به سايت «http://yon.ir/t5E2» رفتند و امضا كردند. تقريباً همه لايك كننده‌ها موافق بودند كه بايد زندگى را به درياچه برگردانيم، اما فقط چند دقيقه وقت نگذاشتند تا امضاى خود را ثبت كنند.» 

این بازیگر در ادامه به استقبال مردم از ثبت‌نام برای یارانه نقدی اشاره کرد و در این باره نوشت: «چند سال پيش كه گفتند ثبت‌نام الكترونيكى كنيد و ماهى چهل و پنج هزار تومان بگيريد... چه سر و دست‌ها شكستند تا به هر قيمتى شده ثبت‌نام كنند.

حتى بعضى مغازه‌ها كار و زندگى را رها كردند و پول مى‌گرفتند و بقيه را ثبت‌نام مى كردند! چندى نگذشت كه آن چهل و پنج هزار تومان ها باعث تورم شد و چند برابرش از حلقوممان بيرون كشيده شد و هنوز هم داريم تقاص آن عدم دورانديشى را مى‌دهيم!

همراهان عزيزم!

نابودى درياچه اروميه برابر خواهد بود با نابودى بخش بزرگى از كشور. و پيامدهاى آن، توفان‌هاى شن و نمك و در نتيجه نابودى كشاورزى و آلوده شدن هوا از آذربايجان تا قزوين است! و مهاجرت‌هاى بزرگ، گرانى و قحطى و ... در پى خواهد داشت.

كه حتماً ضرر آن بيشتر از ماهى چهل و پنج هزار تومان خواهد بود. »

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    16 77
    صدات از جای گرم درمیاد آقای کیانیان واسه شما 45 تومن هیچی نیست البته که باید این حرفا رو بزنی ظاهر سازیم حدی داره به خدا
    • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
      2 0
      متاسفانه شما هنوز هم متوجه نشدی
  • تینا مسرور A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    1 6
    این پول خرج خانه سه چهار روز ماست ولی شما سه چهار روز فیلم بازی میکنید و هشتاد نود میلیون می گیرید.بهتر است خود را جزو مردم ندانید.