«برخورد تایتان‌ها» برای چندمین هفته پرفروشترین فیلم در سطح بین‌المللی شد و «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» باز هم در صدر جدول آمریکا قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، انیمیشن سه‌بعدی «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» در پنجمین هفته اکران در آمریکای شمالی توانست رقبای جدید خود را شکست بدهد و باز هم عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود کند.

این فیلم که تولید مشترک دریم‌ورکس انیمیشن و پارامونت است، این هفته در 3665 سینما 15 میلیون دلار به دست آورد و مجموع فروش خود را به 165 میلیون دلار رساند.

«چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» که با بودجه‌ای در حدود 165 میلیون دلار ساخته شده، در سطح بین‌المللی هم در 60 کشور و 6671 سینما 11 میلیون دلار فروخت و فیلم سوم شد. مجموع فروش این فیلم در بازار خارج از آمریکا 194 میلیون دلار شده است.

این هفته دو فیلم «طرح کمکی» با بازی جنیفر لوپز و اکشن «بازنده‌ها» هم به طور گسترده در بازار آمریکا و کانادا اکران شدند، اما هیچ کدام نتوانستند «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» را شکست بدهند.

کمدی رومانتیک «طرح کمکی» با 2/12 میلیون دلار فروش در 3280 سینما در رده دوم قرار گرفت و «بازنده‌ها» به کارگردانی سیلوین وایت هم در 2936 سینما 6/9 میلیون دلار فروخت و به رتبه چهارم رفت.

«طرح کمکی» به کارگردانی آلن پول درباره زنی تنها با بازی جنیفر لوپز است که یک روز پس از تلقیح مصنوعی با مردی آشنا می‌شود که می‌تواند همسری ایده‌آل باشد. الکس اولاکلین، میشلا واتکینز و اریک کریستین اولسن دیگر بازیگران این فیلم PG-13 هستند.

آیدریس البا، زو سالدانا و جفری دین مورگان در «بازنده‌ها» بازی می‌کنند. داستان درباره گروهی متشکل از ماموران سیاه‌پوست سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا (سیا) است که وقتی در جریان یک ماموریت در جنگل‌های بولیوی به آنها خیانت می‌شود، عاملان این اتفاق را هدف قرار می‌دهند.

فیلم مستند «اقیانوس‌ها» به کارگردانی ژاک پرن و ژاک کلوزو دیگر فیلمی است که از این هفته در سینماهای آمریکا اکران شده است. این فیلم که درباره دنیای موجودات آبزی است در 1206 سینما شش میلیون دلار فروخت و در رده هشتم جدول جای گرفت.

ژاک پرن راوی نسخه فرانسوی‌زبان «اقیانوس‌ها» و پیرس برازنان جیمز باند سابق راوی نسخه انگلیسی است. این فیلم با بودجه‌ای 80 میلیون دلاری ساخته شده است.

رده چهارم جدول از آن کمدی رومانتیک «شب قرار» با بازی استیو کارل و تینا فی شد. این فیلم در 3294 سینما 6/10 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را در بازار به 4/63 میلیون دلار رساند.

«شب قرار» در سطح بین‌المللی هم در 3185 سینما در 48 کشور هفت میلیون دلار فروخت و فیلم پنجم شد. مجموع فروش فیلم در بازار خارج از آمریکا 5/27 میلیون دلار شده است.

کمدی «کیک-اس» به کارگردانی متیو وان در دومین هفته نمایش 52 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 5/9 میلیون دلار به رده پنجم جدول آمریکا رفت.

فیلم حماسی «برخورد تایتان‌ها» با بازی سام وورثینگتن، لیام نیسن و رالف فاینس با 9 میلیون دلار فروش فیلم ششم آمریکا شد. مجموع فروش فیلم 6/145 میلیون دلار شده است.

«برخورد تایتان‌ها» در سطح بین‌المللی نیز در 10075 سینما در 60 بازار 32 میلیون دلار به دست آورد و ضمن اینکه فیلم اول هفته شد مجموع فروش خود را در این بازار به 4/240 میلیون دلار رساند.

کمدی سیاه «مرگ در مراسم تدفین» به کارگردانی نیل لابوت در هفته سوم اکران با هشت میلیون دلار فروش در 2459 سینما در آمریکا رده هفتم را از آن خود کرد.

درام «آهنگ آخر» با بازی میلی سایروس و فیلم سه‌بعدی «آلیس در سرزمین عجایب» به کارگردانی تیم برتن در رده‌های نهم و دهم جدول قرار گرفتند.

فروش فیلم جدید برتن در آمریکا 4/327 میلیون دلار شده است. «آلیس در سرزمین عجایب» در هشتمین هفته اکران در بازار بین‌المللی در 54 کشور و 7233 سینما 7/26 میلیون دلار فروخت و ضمن اینکه فیلم دوم شد مجموع فروش خود را به 5/548 میلیون دلار رساند.

هالیوود ریپورتر / 25 آوریل

خبر «یک کمدی رومانتیک پرفروشترین فیلم جمعه شد» را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 57668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =