سرمربی نفت تهران می گوید که پس از تعطیلات طولانی حالا باید یک بازی سخت را مقابل صنعت نفت برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی نفت تهران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت:«پس از مدت ها تعطیلی، دوباره لیگ برتر آغاز می شود و ما باید بازی سختی را مقابل صنعت نفت انجام بدهیم.در این مدت تمرینات خوبی را انجام داده ایم و شاگردانم سختی های زیادی را تحمل کرده اند.امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم.»

او این را گفت و ادامه داد:«ما در آبادان باید به مصاف این تیم برویم.صنعت نفت هواداران خوبی دارند.به همین دلیل من می دانم که بازی سختی با این تیم داریم.با این حال می خواهیم این تیم را شکست بدهیم تا به بالای جدول برسیم.»

دایی این را گفت و ادامه داد:«فعلا فقط به این فکر می کنم که صنعت نفت را شکست بدهیم.سه امتیاز این بازی کمک بزرگی به ما می کند تا شرایط مان در جدول بهتر شود.فعلا به چیزی غیر از این فکر نمی کنیم.»

خبرنگاری از او درباره شایعه پیوستن رضا حقیقی به این تیم گفت:«من این مسائل را از شما می‌شنوم و در واقع خیلی چیزها را از رسانه‌ها می‌شنویم. من در این چند سال که مربیگری می‌کنم، تجربیات زیادی را کسب کردم. اینکه محیط فعالیتم بی حاشیه و آرام باشد و خوشبختانه جو تیم ما امسال بسیار آرام است. بازیکنان خوب و با اخلاقی هم در خدمت داریم. امیدوارم بتوانیم با این تیمی که در اختیار داریم کارمان را خوب انجام داده و نتایج قابل قبولی بگیریم.»

 

 

251 251 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =