پیش‌بینی باد و باران برای برخی مناطق ایران طی ۳روز آینده/ تهران خنک می‌شود

ایسنا نوشت: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: امروز برای نوار شمالی کشور روند افزایش دما خواهیم داشت.

وظیفه افزود: تنها در ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبارهای پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

وی در ادامه اظهار کرد: از روز شنبه با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی برای سواحل جنوبی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شرقی و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطق جنوب شرق کشور استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب شرق فارس ابرناکی، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در خصوص وضعیت هوای استان تهران نیز گفت: استان تهران در روز جمعه 19 شهریور صاف تا کمی ابری، همراه با گاهی وزش باد بوده؛ بیشینه و کمینه دمای هوا نیز 32 و 21 درجه سانتیگراد است.

وی افزود: هوای استان تهران در روز شنبه، صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در اوایل شب افزایش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای هوا نیز 35 و 22 درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور هوای استان تهران در روز یکشنبه 21 شهریور را نیز صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای هوای 33 و 21 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =